SVET – Sektor maloprodaje sve se više okreće društvenim mrežama kako bi postigli rast u poslovanju, ali mnogi se i dalje suočavaju sa značajnim preprekama u kreiranju efikasnih social media kampanja.
Kreiranje i plasiranje sadržaja, koordinacija timova i zajednički ciljevi, ali i probijanje rokova samo su neki od problema sa kojima se suočavaju, zaključak je istraživanja koje su sproveli Smartly.io, eTail i WBR Insights.
Analiza je pokazala i da Facebook dominira. Skoro svi ispitanici (95%) očekuju da će povećati budžete za oglašavanjem na Facebooku u 2020. godine. Ovo ima smisla, ako se uzme u obzir da je 41% ispitanika navelo da najveći efekat u prodaji imaju nakon oglašavanja na ovoj platformi.
83% kompanija zainteresovano je za automatizaciju bar nekih procesa kada je u pitanju social media oglašavanje. Intenzivnija saradnja sa kreativnim timovima biće prioritet za 51% kompanija u 2020. godini.
Istraživanje „Social Advertising Trends in Retail: A 2020 Perspective“ daje precizne informacije gde, zašto i koliko sektor maloprodaje troši novca za social media kampanje i za koje će izazove biti potrebna nova rešenja u 2020. godini.