today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Social media trendovi u maloprodaji za 2020.

SVET – Sektor maloprodaje sve se više okreće društvenim mrežama kako bi postigli rast u poslovanju, ali mnogi se i dalje suočavaju sa značajnim preprekama u kreiranju efikasnih social media kampanja.

Kreiranje i plasiranje sadržaja, koordinacija timova i zajednički ciljevi, ali i probijanje rokova samo su neki od problema sa kojima se suočavaju, zaključak je istraživanja koje su sproveli Smartly.io, eTail i WBR Insights.

Analiza je pokazala i da Facebook dominira. Skoro svi ispitanici (95%) očekuju da će povećati budžete za oglašavanjem na Facebooku u 2020. godine. Ovo ima smisla, ako se uzme u obzir da je 41% ispitanika navelo da najveći efekat u prodaji imaju nakon oglašavanja na ovoj platformi.

83% kompanija zainteresovano je za automatizaciju bar nekih procesa kada je u pitanju social media oglašavanje. Intenzivnija saradnja sa kreativnim timovima biće prioritet za 51% kompanija u 2020. godini.

Istraživanje „Social Advertising Trends in Retail: A 2020 Perspective“ daje precizne informacije gde, zašto i koliko sektor maloprodaje troši novca za social media kampanje i za koje će izazove biti potrebna nova rešenja u 2020. godini.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!