Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Social media trendovi u maloprodaji za 2020.

SVET – Sektor maloprodaje sve se više okreće društvenim mrežama kako bi postigli rast u poslovanju, ali mnogi se i dalje suočavaju sa značajnim preprekama u kreiranju efikasnih social media kampanja.

Kreiranje i plasiranje sadržaja, koordinacija timova i zajednički ciljevi, ali i probijanje rokova samo su neki od problema sa kojima se suočavaju, zaključak je istraživanja koje su sproveli Smartly.io, eTail i WBR Insights.

Analiza je pokazala i da Facebook dominira. Skoro svi ispitanici (95%) očekuju da će povećati budžete za oglašavanjem na Facebooku u 2020. godine. Ovo ima smisla, ako se uzme u obzir da je 41% ispitanika navelo da najveći efekat u prodaji imaju nakon oglašavanja na ovoj platformi.

83% kompanija zainteresovano je za automatizaciju bar nekih procesa kada je u pitanju social media oglašavanje. Intenzivnija saradnja sa kreativnim timovima biće prioritet za 51% kompanija u 2020. godini.

Istraživanje „Social Advertising Trends in Retail: A 2020 Perspective“ daje precizne informacije gde, zašto i koliko sektor maloprodaje troši novca za social media kampanje i za koje će izazove biti potrebna nova rešenja u 2020. godini.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!