Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Trendovi sa CEE YouTube Executive Summit-a

Video sadržaj obeležio je prethodnu godinu, taj trend se nastavlja i ovoj godini. Zbog toga je YouTube, najpopularniji streaming servis u svetu, organizovao CEE YouTube Executive Summit 2016 na kome je bila i Jelena Anđelić, direktorka agencije Drive. Jelena je za naš portal izdvojila tri ključna trenda sa ovog događaja.

1. Facial emotion analysis – Analiza merenja pažnje i emocija
Emocije imaju veliku ulogu u donošenju odluke potrošača i učesniku u interakciji sa sadržajem, zato je vreme da počnemo da ih merimo. Ovaj softver omogućava pasivno merenje pažnje i emocija pri gledanju video sadžaja.

Ken Denman bivši direktor komanije Emotion koju je otkupio Apple, istakao je značaj merenja emocija. Tehnologija analize emocija je softversko rešenje koje prevodi izraze i mimiku lica u informacije koje nam daju novo, važno saznanje. Softver prepoznaje bes, prezir, gađenje, strah, sreću, neutralno, tugu i iznenađenje. Ovim je omogućeno kompanijama da provere da li su ponuđenim sadržajem i akcijama izazvali željeni vid emocije koji podstiče na akciju. Agencija Drive, jedina je od retkih koja je uvela ovu uslugu. Prepoznajući ovaj trend u svetu agencija Drive je svojim klijentima ponudila softversko rešenje Attent TV nastalo u okviru IPG Lab, a koje meri emocije posmatrača i aktera.
Saznajte kako reguju potrošači kod nas na određene video sadržaje:

2. Virtualna stvarnost
Virtuelna realnost je čest pojam koji možete čuti u poslednjem periodu. Naočare za virtuelnu realnost različitih proizvođača polako ulaze u svakodnevnu upotrebu, VR je napustio okvir zabave i našao primenu u edukaciji, novinarstvu, medicini dok u marketingu služi kao snažan alat za stvaranje priča i doživljaja. VR uz pomoć softvera stvara korisniku veštački ambijent, koji zbog 360 vidokruga, zvuka i tri dimenzije slike može zakoračiti u novu stvarnost. Upravo zbog mogućnosti vernog prikaza posebno se ističe u primeni e-kupovine zbog mogućnosti da proizvodi koji kupujete sagledate iz svih uglova pre kupovine, ili tržištu nekretnina zbog mogućnosti da sagledate svoj budući stan u fazi dok je samo skica. Danas se brendovi polako odlučuju da uđu u interkaciju sa svojim potrošačima kroz priče stvarajući zajednički doživljaj. VR dozvolja brendovima da ispričaju upečatljive i realistične priče i izazovu željenu emociju. Ima još vremena da bi VR u potpunosti zaživeo kao marketing alat, ali nas svakako očekuje zanimljiv put implementacije.

Tržište nekretnina prvo je prigrlilo VR i našlo mu adekvatnu namenu:

3. Video, video, video
Značaj video sadržaja povećava se iz dana u dan. U dobu kada pričamo o momentima koje je potrebno prepoznati da bismo osvojili pažnju potrošača, video se izdvojio kao najbolje sredstvo. Video sadržaj osvoja potrošače i to najviše na njihovim mobilnim uređajima. Dugogodišnji trend primene televizijskih video formata u online-u je zaboravljena tema. Danas je neophodno kreirati video sadržaj prilagođen svakom od digitalnih kanala. Ben Jones, Google Global Creative Director ističe da potrošači u online svetu ne očekuju isti kvalitet video produkcije kao na televiziji, ali očekuju sadržaj po svojoj meri za koji nemaju problem da izdvoje veći procenat svog vremena. Korisici danas zameraju najviše sadržaju koji im se nudi. U online svetu ne traže preslikani offline svet, već nove egzekucije, više interakcije i nova saznanja. Saveti za kreiranje video sadržaja koji ostvaruje uspeh: rizikujte, fascinirajte poznatim i budite prenosioci energije. Video forma pruža mogućnost da brendovi zarone u priče i kutlure, da se izdvoje i osveje pažnju, da se prilagode momentu, i zato je danas od presudnog značaja za brenodve da se upuste u stvaranje svog digitalnog sveta u video formatu. Poruka je bitna brendu, a njen kontekst korisniku.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!