Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Trendovi mobilnog interneta u zemljama CEE

SVET – Preko kojih uređaja publika centralne i istočne Evrope ide najčešće na internet i da li postoji šablon ponašanja u upotrebi mobilnog interneta, pokazuje novi Gemius izveštaj rađen na osnovu analize 18 evropskih tržišta.
Analiza pokazuje da je u centralnoj i istočnoj Evropi, svaka deseta strana pregledana (page view) sa mobilnog uređaja, a da su internet korisnici u Hrvatskoj najprivrženiji smart telefonima i tabletima (21%). Rumunija, Bugarska i Rusija (9%) se nalaze među zemljama koje su najmanje mobilne, a prate ih Belorusija (6%), Ukrajina (5%) i Moldavija sa samo 1% korisnika mobilnog web-a.
Ipak, i oni koji idu na internet preko mobilnih uređaja, to radije čine preko telefona nego tableta. U Hrvatskoj je 18% internet saobraćaja generisano sa smart telefona, dok je u Rusiji tablet omiljeniji (5% saobraćaja). Takođe, primećene su jasne razlike u vremenskim periodima u kojima se koriste uređaji. Vikendom se najviše koriste telefoni i tableti, dok se radnim danima i u večernjim satima preferiraju desktop i laptop računari.
Iz dobijenih podataka, Vesna Gordon – CSO&CMO, član Upravnog odbora Gemiusa, komentariše:
“Prema statistici, penetracija sa mobilnih uređaja prelazi 100 odsto u skoro svim zemljama našeg regiona, ali oglašivači se ne mogu osloniti još uvek samo na mobilnu strategiju. Korisnici interneta i potrošači koriste različite kanale kako bi se povezali sa brendom. Naša istraživanja pokazuju da se oni bude sa telefonima i tabletima, provode svoj radni dan na računarima a onda se uveče vraćaju mobilnim uređajima. Oglašivači ne bi trebalo da previde ovu činjenicu u planiranju kako da poruka koju šalju stigne do prave ciljne grupe”, zaključuje Vesna Gordon.

Izvor: IAB Serbia

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!