REGION – U okviru programa Branding konferencije 04, koja će se održati 20. juna u hotelu Bristol u Sarajevu, pored kreativnih radionica i inspirativnih predavanja, učesnici će imati priliku učestvovati u zanimljivoj panel diskusiji na temu “Ko su zvezde budućnosti? Trendovi, brandovi – sexy i zavodljivi”.
Panel koji počinje u popodnevnim satima, pružiće jedinstvenu priliku učesnicima da se aktivno uključe u diskusiju, te da razmene ideje i iskustva sa panelistima Head of Corporate Communications, Studen & Co Holding (BiH) Natašom Pucar, predsednikom uprave Digitalna distribucija oglasa (Hrvatska) Jan Jilekom, te generalnim menadžerom Strategic Distribution Unit HoReCa SEE Atlantic Grupa (Hrvatska) Kristijanom Gregorićem.
„Savremeni globalizacijski tokovi nametnuli su nam obavezu da svoje poslovanje prilagođavamo najnovijim biznis trendovima, odnosno da od svojih proizvoda napravimo brandove inovativnije i drugačije od ostalih. Mesto poput Brandlanda definitivno nam pruža mogućnost da razmenom ideja pronađemo put ka uspehu, tj. da postanemo najbolji od najboljih, stoga vidimo se na Brandlandu“, poručio je Kristijan Gregorić, generalni Manger Strategic Distribution Unit HoReCa SEE Atlantic Grupa, Hrvatska.
Sve dodatne informacije o Branding konferenciji možete pronaći na www.branding.ba.