today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Trend rasta tržišta spoljnog oglašavanja

U ovom tekstu objavljujemo rezultate poslovanja agencija za spoljno oglašavanje u Srbiji za 2018. godinu, a u okviru studije #AgencyReport19.

U okviru ove grupacije, Alma Quattro, godinama, ubedljivo čuva prvo mesto na rang listi po poslovnom prihodu, ali i po neto dobiti. U odnosu na 2017, ova agencija je u prošloj godini uvećala svoj poslovni prihod za 10,60%, dok je neto dobitak uvećan za 27,21%.

Na drugom mestu u tabeli, i po poslovnom prihodu i po neto dobiti, nalazi se Digital Printing Center (DPC). U prošloj godini DPC zabeležio je rast poslovnog prihoda za 12,29% i neto dobit za 48,44%, kao i broja zaposlenih za 4,63%. Ono što je važno napomenuti jeste da u okviru DPC-a, koji je primarno štamparija velikih formata, posluje i agencija za spoljno oglašavanje MultiVision, koja je u APR-u registrovana kao zasebno pravno lice, ali sa zanemarljivim prometom na godišnjem nivou.

Info Media Group zauzeo je treće mesto na rang listi po oba finansijska kriterijuma. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda u odnosu na 2017. od 24,43%, dok je neto dobitak uvećan za 31,24%.

Mala agencija, sa svega četiri zaposlena, Skyboard Advertising iz Beograda zauzela je četvrto mesto na rang listi, sa zabeleženim rastom prihoda od oko 18,34% i rastom neto dobiti od 22,66%.

Na petom mestu nalazi se Maxim&Co sa rastom prihoda u 2018. za 31,04% i padom neto dobiti za 2,30%.

Rast poslovanja po oba finansijska parametra u prošloj godini zabeležile su i agencije Lava Advertising i Billboard.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovano je ukupno 29 pravnih lica koja se primarno bave spoljnim oglašavanjem. Ukupan poslovni prihod agencija za spoljno oglašavanjem u 2018. veći je za 9,64%, a neto dobit za čak 34,95%, u odnosu na 2017. godinu.

Broj zaposlenih na totalu veći je za 4,06%, a u 2018. iznosio je 281.

Svi parametri ukazuju na stabilnost tržišta spoljnog oglašavanja u Srbiji, a istraživanja pokazuju da će se trend rasta nastaviti i u narednim godinama.

Uporedne rang liste sa finansijskim rezultatima za ovu grupaciju agencija možete pogledati na sajtu http://adwork.network/agency-report

Više informacija pogledajte na infografiku ispod:

Izveštaj napisala: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!