REGION – Agencija Bruketa&Žinić OM osmislila je i realizovala seriju plakata za turističku promociju Zagreba. Ideja za plakate i poruku „You should have been there“ nastala je iz razmišljanja o tome po čemu je Zagreb drugačiji od ostalih evropskih metropola.
Čak i kada bi guglali Zagreb, Budimpeštu ili Beč i pogledali rezultate pretrage, neupućenom strancu sve može delovati potpuno isto. Agencija je istraživanjem otkrila kako Zagreb zapravo krase trenuci i da se uvek događa nešto što je unikatno zagrebačko.
„Strani turisti su nam u istraživanju otkrili kako tokom svog boraka u Zagrebu stalno imaju osećaj da nešto propuštaju. Upravo je ta poruka preneta na plakatima. Zagrebačka turistička mesta imaju svoj jedinstveni šarm koji je teško opisati onome ko nije bio na pravome mestu u pravo vreme“, rekao je Ivan Tanić, strateški planer agencije Bruketa&Žinić OM.
„Bilo da se radi o trci smećara na Cest Is the Best, kupanju maturanata u Manduševcu za vreme Norijade ili famoznog Gotovčevog performansa „Zagreb, volim te“, Zagreb uvek uspe iznenaditi nečim što se događa samo u njemu i samo u danom trenutku“, izjavila je Amelia Tomašević, direktorka Turističke zajednice Grada Zagreba koja je naručila plakate.
Na projektu su radili kreativni direktori Davor Bruketa i Tanja Škorić, copywriteri Vanja Činić i Marko Matijašević, strateški planer Ivan Tanić, account direktorka Zorana Šafar, art direktori Nebojša Cvetković i Ana Baletić, fotograf Nikola Predović i account executive senior Martina Ivkić.