today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Tražite ideju za CSR – na pravom ste mestu!

Imala sam nameru da ovog meseca pišem o Oskarima, o tome kako nagrade gube značaj i publiku jer su sve bitnije reakcije ljudi i to koliko se o vašem proizvodu (u ovom slučaju filmu) priča u realnom svetu, koji uključuje društvene mreže. Htela sam onda da uspostavim paralelu s marketinškim kampanjama i zapitam se koliko su priznanja bitna, a koliko je presudan efekat onoga čime se bavimo na pripadnike naše ciljne grupe. A onda sam pogledala Promising Young Woman, koji je nominovan, između ostalog, i za najbolji film, pa sam se setila da postoji nešto bitnije i urgentnije čime bi se valjalo pozabaviti.

Već sam pisala o odgovornosti brendova i agencija prema društvu ka kom plasiramo svoje usluge, a dobre CSR kampanje su jedan od načina da doprinesemo promeni nabolje. Ukoliko zaista želimo da dovedemo do promene, poslujemo etički i stanemo iza poruke u koju duboko verujemo – bitno je da odaberemo cilj društveno odgovorne kampanje koji se poklapa s vrednostima naše agencije ili brenda koji zastupamo.

Od početka ove godine, uz borbu s Kovid-19 krizom, fokusirani smo na značajne društvene probleme koji isplivavaju, a sada se konačno i daleko čuju. Ovo se događa zahvaljujući činjenici da digitalni prostor, pored toga što ponekad omogućava život u mehuriću i okruživanje samo jednim tipom ljudi i pogleda na svet, iskorišćen na pravi način, podstiče podizanje svesti i otrežnjenje. U ovom najlepšem obliku uvezivanja s tuđim iskustvima i relevantnim izvorima informacija, on podržava dalji razvoj kritičkog mišljenja.

Jedan od profila na Instagramu koji je skrenuo pažnju na bitne društvene probleme, značaj navođenja izvora i razrušavanja stereotipa, i koji je u velikoj meri odgovoran za otkrivanje opasnih Telegram grupa na kojima je kružila osvetnička pornografija, jeste @kriticki. Ako tražite ideju za CSR, evo pravog mesta da se zapitate čemu prvom da posvetite pažnju.

Mlada žena koja stoji iza ovog profila studira medije u Sloveniji i na najbolji način pokazuje koliko informisanost, osvešćenost, spremnost na dijalog i razumevanje suštine problema mogu da pomognu njegovom rešenju. Devojka se u samo stotinak dosadašnjih objava, pored osvetničke pornografije, bavila temama akušerskog nasiljarodnog jaza u platamanestalim bebama u Srbijimizoginijom i nasiljem na televizijiodsustvom empatije prema žrtvama silovanjaameričkim eksepcionalizmom i mnogim drugim o kojima se nije dovoljno ili nije dovoljno argumentovano govorilo.

Ne samo da ovaj profil može inspirisati vaš naredni CSR projekat, već možete doći i do informacija o drugim profilima koji deluju na sličan način i pronaći influensere koji svoj uticaj koriste da promene svest i podstaknu akciju. Ono što je zajedničko ovim profilima jeste polazak od individualne odgovornosti – na pojedincu je da digne glas, a udruženi pojedinci mogu dovesti do sistemske promene. Verujem da svi želimo da budemo njen deo i da se borimo s problemima o kojima smo do sada uglavnom ćutali ili ih posmatrali iz samo jedne perspektive. Konačno, ako možemo da utičemo na promenu ponašanja potrošača, pravi je trenutak da i mi svoj uticaj usmerimo na širu javnost i razvitak društvene svesti i odgovornosti. Na koju god temu da se fokusiramo, ne možemo da pogrešimo.

Autorka: Natalija Jovanović, Senior Content Manager, FCB Afirma

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!