Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Transparentnost je napredak!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima najvećih kompanija u Srbiji na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Slavicom Lalović, Senior Brand Manager u kompaniji Jaffa.

Koliko je za vas kao klijenta važno da imate pregled poslovanja agencija u Srbiji? Koliko vam je važno sa kim ćete raditi i ko će vam biti partner u oblasti marketinških komunikacija?
Mislim da se ovoj inicijativi raduju i klijenti i agencije. Na stranu što je ovo jedinstven projekat u Srbiji, ali moramo priznati da zvuči potpuno normalno u vremenu u kome živimo da pregled poslovanja agencija bude dostupan. To će zaisigurno uticati na kvalitet marketinških usluga i porast kreativnosti, na transparentnost i objektivnost u izboru agencije i na veći stepen poverenja u startu. Mislim da će dugoročno uticati i na kvalitet uslova rada u agencijama. Uvek mi je bilo važno da gradim partnerski odnos sa agencijom sa kojom radim i uglavnom sam gradila odnose koji su vodili ka dugoročnoj saradnji. Verujem da ovakav stav uopšte nije u koliziji sa potrebom za boljom informisanošću o mogućnostima koje agencije imaju, o kvalitetu njihovih timova, o njihovim specijalnostima i njihovim ključnim vrednostima.

Šta je, po Vašem mišljenje, trenutno najveći problem u odnosu klijent-agencija? Imate li neki predlog rešenja?
Dobro definisanje zadataka i projekata , tzv. scope of work je početna tačka. Tu se zahteva iskustvo i ferplay u proceni složenosti tih projekata, vremana angažovanja resursa angencije i proceni njihove finansijske naknade. Dalje, detaljan i jasno komuniciran brief najčešće je preduslov za vrhunska kretivna rešenja ali je loš brief zaslužan i za teške promašaje. Odnos agencije i klijenta počiva na odnosu Brand managera i Account managera klijenta. Naravno, ovo je samo jedan preduslov ali je jako važan.

Šta je za Vas transparentnost? Koliko je, po Vašem mišljenju, važno da poslujemo na transparentnom tržištu?
Transparentnost olakšava, osvetljava, standardizuje, omogućava da jasno sagledaš svoje potencijale i nedostatke. Transparentnost je napredak. Omogućava fer utakmicu na tržištu. Kako kaže Đole Balašević „U mutnoj vodi, svašta se rodi….’’

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!