today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Transparentnost je veoma bitna!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima najvećih kompanija u Srbiji na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Ivicom Suturović, direktorom marketinga Državne lutrije Srbije.

Koliko je za vas kao klijenta važno da imate pregled poslovanja agencija u Srbiji? Koliko vam je važno sa kim ćete raditi i ko će vam biti partner u oblasti marketinških komunikacija?
Pravo pitanje koje samo nameće odgovor. Danas su potrošači edukovani, znaju dobro šta ih zanima i po određenim kriterijumima kvalifikuju proizvode i usluge do kojih žele da dođu. Mreža je omogućila da svi ti proizvodi i usluge budu dostupni online, na jednom mestu, njihovi opisi i karakteristike, ali tu su i iskustva drugih potrošača. Ako postavimo to u kontekst pregleda poslovanja i ponuda agencija, to sigurno može doprineti poboljšanju usluge, konkurentnosti, a i kreativnosti, baš kao što pomaže e-komercu. Partnerstvo je takođe jako bitno, ali pored stručnosti, potrebno je puno poverenja, razumevanja, poštovanja i motivacije sa obe strane. I da, tu je i onaj magični „klik“ koji je presudan za uspeh.

Šta je, po Vašem mišljenje, trenutno najveći problem u odnosu klijent-agencija? Imate li neki predlog rešenja?
Prethodni odgovor mi ne dozvoljava da se ponovim. Pošto znamo da ne postoji univerzalno rešenje, možda da se vratimo idejama kao potencijalnom odgovoru. Dobre ideje dolaze iz puno strasti prema brendovima i poslu koji volimo, a ideje zahtevaju „trial&error“ proces. Tu ne mislim samo na kreativu, već i na biznis ideje. Od partnera treba očekivati predloge, ali ih i imati za drugu stranu.

Šta je za Vas transparentnost? Koliko je, po Vašem mišljenju, važno da poslujemo na transparentnom tržištu?
Mislim da je to jako bitno, ali moramo i definisati na koji deo poslovanja se transparentnost odnosi. Možda treba poći odatle, i definisati koje bi to stvari bilo neophodno prikazati bez ustručavanja. Na prošlom forumu Izazov 2018 se ovo nekako svelo na transparentnost budžeta na piču, a ja sam čvrstog stava da budžet samo skreće pažnju i ometa kreativnost u tom slučaju. Mene jako zanima i šta kolege misle o tome, pa se verujem da ću uživati u odgovorima.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!