today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Transparentnost je ultimativni način realnog sagledavanja situacije!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima agencija na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Nikolom Sekulićem, direktorom agencije Smart+ Research.

Koji je bio Vaš motiv za učešće u projektu #AgencyReport18? Zašto i ostale agencije treba da pošalju svoje podatke?
Iako mi je u prvi mah delovalo pomalo imperativno predstavljeno, vrlo brzo sam imao otrežnjujući povratak u realnost, i sveopštu pasivnost koja je na ceni, pa mi nije trebalo dugo da shvatim da je ovo bio pravi i jedini pristup, koji će osigurati najbolji odziv i najkvalitetniji outcome. Zato smo i odlučili da podržimo inicijativu i ideju vodilju da se sistematizuje i učini malo jasnijom slika koju imamo u/o ovom našem mikro-univerzumu.

Zašto je, po Vašem mišljenju, važno da imamo transparetno tržište sa javno dostupnim podacima o poslovnim rezultatima agencija? Šta je za Vas transparentnost?
Transparentnost tržišta je conditio sine qua non rasta i razvoja tržišta, fer tržišne borbe, ultimativni način realnog sagledavanja situacije, sebe i ostalih, koji daje operacionalizovane mere i korake kojima bi se mogli pomerati ka napred, i time dodatno stvarati i održavati zdravu konkurenciju, forsirati jedni druge na konstantno usavršavanje i napredak, pratiti svetske i domaće trendove i kreirati nove, a ne konstantno tapkati u mestu i mraku.

Za našu agenciju, važno je ….
Edukovanje i osvešćivanje tržišta o značaju i potrebi za istraživanjima, što je malo paradoksalno s obzirom na godinu i vek u kojima živimo. Naravno, uporedo sa tim, ili uprkos tome, i pokušaj da utičemo na razmišljanje klijenata da je „jeftina roba“ gotovo uvek, u praksi, i najskuplja roba, i da ma koliko restriktivni budžeti bili, svoje poslovne strategije ne mogu graditi na informacijama koje dobiju od ponuđača koji je izašao sa najnižom cenom, a po svaku cenu, i bez razumevanja poslovnih izazova pred kojima se nalazi klijent, ili mogućnosti da na kvalitetan način odgovore na njih. Iako naravno nismo kreatori te reference, vrlo rado se u razgovoru sa klijentima pozivamo na čuveni „Armageddon“ (Michael Bay, 1998) i epski „motivacioni“ govor koji drži Steve Buscemi, gde, parafraziram, kaže „…Harry, znaš, sedimo na 4 miliona litara goriva, 1 nuklearnoj glavi, i u stvari koja ima 270 hiljada pokretnih delova, koju je napravio finansijski najpovoljniji ponuđač. To čini da se osećaš dobro, zar ne?…“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!