Transparentnost je sine qua non!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima najvećih kompanija u Srbiji na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Majom Vujašković Đureinović, Corporate Public Relations & Public Affairs Manager u kompaniji IKEA SEE.

Koliko je za vas kao klijenta važno da imate pregled poslovanja agencija u Srbiji? Koliko vam je važno sa kim ćete raditi i ko će vam biti partner u oblasti marketinških komunikacija?
Agencije su nam veoma važan partner u pozicioniranju brenda i u njihov odabir ulažemo značajno vreme i resurse. Cilj nam je da saradnju ostvarimo sa agencijama koje pre svega dele naše vrednosti i entuzijazam za naš brend, a onda naravno koje mogu da nam donesu dodatnu vrednost u smislu kreativnosti, novog pogleda na komunikaciju, efikasnosti u strateškom planiranju i operativnom sprovođenju kampanja, uz odgovorno korišćenje resursa koji su nam na raspolaganju. Bitno nam je i da postoji izvesna kompatabilnost u radu našeg i tima naših partnera, da na neki način „kliknemo“. Jedan standardizovan, uporedan pregled rada agencija bi svakako bio od velike pomoći u ovom procesu i olakšao traženje najboljeg partnera u odnosu na obim i vrstu usluge koja je potrebna u datom trenutku.

Šta je, po Vašem mišljenje, trenutno najveći problem u odnosu klijent-agencija? Imate li neki predlog rešenja?
Verujem da je taj odnos uspešan propocionalnu trudu koji u njega ulože obe strane. Da bi od agencija dobili adekvatnu podršku, taj odnos mora biti postavljen na partnerskoj osnovi, gde klijent treba da osigura da agencija raspolaže sa informacijama, da je upoznata sa poslovnim ciljevima klijenta. Razmena misljenja i otvorenost za predloge je takođe bitna. Mi se trudimo da su agencije deo planiranja a ne samo implementacije. Kroz to „zajednistvo“ dođemo na kraju do kvalitetnijih rešenja. Izazov je osigurati izvesnu stabilnost timova na strani partnera i poznavanje biznisa, kako bi se razdvojile ideje koje su „nice to have“ od onih koje stvarno dovode do boljih poslovnih rezultata.

Šta je za Vas transparentnost? Koliko je, po Vašem mišljenju, važno da poslujemo na transparentnom tržištu?
Transparentnost je za ovaj, a i za bilo koji drugi poslovni odnos, za nas sine qua non. Svesni smo značaja transparentnog poslovanja u odnosu na potrošače i zaposlene, te ni odnos među poslovnim partnerima ne bi u tom smislu trebao biti izuzetak. Mi smo u kreativnoj industriji, i može se reći da je kreativnost nekad teško izraziti brojkama i rang listama, i u tom smislu bi postavljanje jednog kredibilnog, uporednog izveštaja zaista donelo kvalitativni pomak. Transparentnost bi omogucila potencijalu da bude prepoznat i da dobije šansu za razvoj a velikim i uspešnim da njihov uspeh bude i formalno potvrđen. Vrednost transparentnosti vidim i u podsticanju odgovornosti ali i povećanju konkurencije na tržistu, od čega bi smo svi imali koristi.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari