Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Transparentnost je isto što i dostupnost informacija koja dovodi do jasne vizije!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima najvećih kompanija u Srbiji na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Danijelom Jovanović, marketing direktorkom kompanije Huawei Srbija.

Koliko je za vas kao klijenta važno da imate pregled poslovanja agencija u Srbiji? Koliko vam je važno sa kim ćete raditi i ko će vam biti partner u oblasti marketinških komunikacija?
Veoma nam je bitno ko je tim sa kojim radimo i partner u kreiranju a onda i sprovođenju u delo kampanja i planova. Agencija unosi “svežu krv” u brend, podstiče kreativnost slobodom duha i inspiriše na hrabre korake. Kako bismo postigli dobru sinergiju koja će doprineti stvaranju vrhunskih rezultata potreban je tim koji ima istu viziju, žar i predanost u radu, tim koji razume i deli iste vrednosti kao i sam brend.

Šta je, po Vašem mišljenje, trenutno najveći problem u odnosu klijent-agencija? Imate li neki predlog rešenja?
Ne bih govorila o problemima, više bih volela da kažem šta je ono neophodno kako bi se izgradio kvalitetan odnos klijent-agencija, a to je pre svega poverenje i sigurnost. Kada to kažem, mislim na činjenicu da je klijentu sigurno neophodno da zna da može da računa na svoju agenciju u svakom trenutku, da bude siguran da će uvek dati svoj maksimum i da će izvedba korespondirati dogovorenom, ukoliko ne i nedmašiti očekivanja. Međutim, ne smemo zaboraviti da je ovaj odnos uzajaman i da agencija mora da oseća da prema klientu može da ima isti stepen poverenja i sigurnosti.

Šta je za Vas transparentnost? Koliko je, po Vašem mišljenju, važno da poslujemo na transparentnom tržištu?
Transparentnost poistovećujem sa dostupnošću informacija koja dovodi do jasne vizije. Važno je da poslujemo na transparentnom tržištu, jer jedino tako možemo da znamo gde se nalazimo sada i gde možemo biti, koliko možemo biti bolji od sebe u odnosu na prehodni period, a onda i od konkurencije, što vidim kao jedini put ka unapređenju i napretku.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!