Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Transparentno tržište osnov je za zdravu i fer konkurenciju!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima agencija na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Anom Stojanović, Account Directorkom agencije MullenLowe&Friends.

Koji je bio Vaš motiv za učešće u projektu #AgencyReport18? Zašto i ostale agencije treba da pošalju svoje podatke?
Kada su u pitanju projekti inicirani od strane Marketing Mreže nije nam potrebna neka posebna motivacija, budući da su projekti uvek inovativni i motivišući sami po sebi. Mislim da je danas, kada imamo veliki broj agencija u zemlji, veoma važno da znamo ko je sve u igri i sa kim se borimo za svoje mesto pod Suncem. Da bismo sebi, ali i drugima, pomogli u što boljem razvoju poslovnih strategija i odluka, sve agencije bi trebalo da se priključe ovom projektu i transparentno se predstave u okviru svoje delatnosti odnosno specijalizacije.

Zašto je, po Vašem mišljenju, važno da imamo transparentno tržište sa javno dostupnim podacima o poslovnim rezultatima agencija? Šta je za Vas transparentnost?
Transparentno tržište za svaku industriju je osnov za zdravu i fer konkurenciju i poslovnu budućnost svih učesnika. Danas imamo situaciju da se, usled smanjivanja budžeta, velike kompanije opredeljuju za “one man show” studija, koji u cilju da budu konkurentni obaraju realne tržišne cene svojih usluga ispod realnih troškova, dok se agencije sa iskustvom, znanjem, alatima i kapacitetima globalnih mreža smanjuju, blede i ostaju po strani. Međutim, iskustvo je pokazalo da se najčešće, i pored odlučivanja za male troškove na početku, kompanije na kraju ipak opredeljuju za full-service agencije, koje mogu da pruže mnogo ozbiljniju realizaciju projekata uz pomoć svoje infrastrukture i dugoročnog poslovanja.

Za našu agenciju, važno je…
Da naše hrabre i inovativne ideje budu prepoznate od strane klijenata i iskorišćene na pravi način. Da naši klijenti budu spremni da ih hrabro prihvate i, za promenu, a izađu iz svoje zone komfora.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!