Transparentno tržište ka višoj demokratizaciji društva

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima agencija na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Vladimirom Radosavljevićem, osnivačem agencije New Balance & iRevolucija.

Koji je bio Vaš motiv za učešće u projektu #AgencyReport18? Zašto i ostale agencije treba da pošalju svoje podatke?
Smatramo da je naša struka, nažalost, neretko na lošem glasu. Laici upotrebljavaju teže izraze poput: manipulanti, marketari bi sve da prodaju samo da se domognu novca itd. – što smatramo da degradira struku neosnovano. Sve agencije treba da pruže svoje podatke jer verujemo da je „open data“ proces ka višoj demokratizaciji društva. U prilog tome, ako je država spremna da to učini, šta je to što privatni sektor ima posebno da krije? Ovo je polje gde ne susrećemo dovoljnu homogenost koja udruženim snagama može mnogo bolje, primarno, okrenuti ka poslovanju „napolju“.

Zašto je, po Vašem mišljenju, važno da imamo transparetno tržište sa javno dostupnim podacima o poslovnim rezultatima agencija? Šta je za Vas transparentnost?
Za nas je transparentnost, skoro pa svaka informacija vezana za poslovni proces agencija. Svakako, u vremenu u kom živimo nemoguće je posebno sakriti bilo šta, niti vidimo potrebu za tim. Znanje treba da bude besplatno, i da se deli, jer u takvom okruženju će se vrlo lako prepoznati pojedinac ili agencija koja nudi kvalitetnije rešenje. To nužno znači više rada i snažniju konkurentnost, a i preskočili bismo gomilu neželjenih pojava.

Za našu agenciju, važno je…
Za našu agenciju, važno je da raste ujednačenim tempom kao u prethodnih godinu dana, ne prebrzo, niti da stagnira. To znači da možemo da proširimo kapacitet za još jednu uslugu i da za taj vid poslovanja zaposlimo jednu osobu, odnosno, da je primimo na stručnu praksu. Izdvajamo pružanje podrške privredi u zapadnom regionu Srbije, u kojoj poslujemo, kako bi kvalitetnije prihvatili nov vid brzorastućeg marketing pristupa – marketinga u digitalnom okruženju.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari