Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Transparentno poslovanje je novo polje delovanja!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima najvećih kompanija u Srbiji na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Dejanom Kosanovićem, direktorom marketinga kompanije Mozzart Bet.

Koliko je za vas kao klijenta važno da imate pregled poslovanja agencija u Srbiji? Koliko vam je važno sa kim ćete raditi i ko će vam biti partner u oblasti marketinških komunikacija?
Svakako da portfolio klijenata znači pri odabiru agencije, ali je mnogo važniji način komunikacije između klijenta/agencije kao i to koliko agencija poznaje industriju. Agenciju smatram delom marketing tima, koji fizički ne sedi sa nama. Izbor agencije je, zapravo, selekcija novih kolega koji su specijalizovani za određenu marketinšku oblast.

Šta je, po Vašem mišljenju, trenutno najveći problem u odnosu klijent-agencija? Imate li neki predlog rešenja?
Smatram da jedan od problema može biti ponašanje klijenata prema agenciji, koji na taj odnos ne gledaju na pravi, kolegijalni način. Klijenti se uglavnom ponašaju agresivno i agenciju pritiskaju kratkim rokovima, nemogućim zahtevima i malim budžetima, zbog čega se agencija ponaša uplašeno i ne može da ispolji svoju kreativnost niti da pruži svoj maksimum. Zbog toga danas na tržištu preovladavaju prosečne kampanje i retko koja se pamti i odskače. Sa druge strane, smatram da agencije nisu dovoljno proaktivne i da ne iniciraju promene jer su zatrpane svakodnevnim rutinskim poslom.

Šta je za Vas transparentnost? Koliko je, po Vašem mišljenju, važno da poslujemo na transparentnom tržištu?
Iz ugla marketinga, transparentno poslovanje je novo polje delovanja. U ovom trenutku pitanje je koliko je su kompanije u Srbiji transparentne i da li na adekvatan način koriste tu prednost.
U budućnosti najbolje kompanije biće jedne od onih koji će prikazati sliku o tome šta rade u korist svojih korisnika, društva, zaposlenih, poslovnih partnera. Na mikro nivou, budžet uglavnom može da bude kamen spoticanja na relaciji agencija-klijent, tako da je transparentnost u tom smislu bitan faktor. Klijenti uglavnom zahtevaju nove ideje i razmišljanje „van kutije“, a kada agencija predloži inovativni koncept i pokaže koliko bi to trebalo da košta, na kraju dana dobijemo kampanju koja je samo nadogradnja prethodne. Zbog toga je veoma bitno napisati koncizan upit sa okvirnim budžetom, jer to je pola puta do realizacije kvalitetne kampanje pa makar ona bila i samo za Gugl pretragu.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,10 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!