Živimo u vremenu kada su potrošačima dostupne hiljade i hiljade informacija na klik, pa je za svaki brend ili kompaniju transformacija imperativ.
Ali, kada kažemo transformacija, to se ne odnosi samo na biznise i brendove, već i na potrošače. A ako se navike potrošača menjaju brzo, a mi ih ne sustižemo, onda je brend u nevolji.
Kao neko ko je već dugo u marketingu, čvrsto verujem da su digitalne komunikacije i e-trgovina od velike važnosti za rast i uspeh svakog poslovanja. Oni imaju dubok uticaj na način na koji poslujemo, kako komuniciramo sa našom ciljnom grupom i nudimo proizvode, posebno u neizvesnim vremenima.
Onog trenutka kada se čovečanstvo suočilo sa pandemijom, digitalne komunikacije i e-trgovina postali su slamka spasa za sve brendove i to je ubrzalo digitalizaciju na svim poljima. I zato su danas, čak i nakon pandemije, digitalni kanali ostali ključni da se povežemo, komuniciramo i osiguramo dostupnost naših proizvoda.
U srcu svega nikada ne zaboravljam na našu misiju. Posao kojim se bavim posvećen je očuvanju zdravlja i poboljšanju života svih pacijenata, a digitalne komunikacije su nam omogućile upravo to. Ne samo da možemo da dosegnemo veći broj ljudi, već možemo da pružimo i personalizovaniju podršku i obrazovne materijale putem naših digitalnih kanala.
Takođe, kompanija Hemofarm pruža sveobuhvatan paket digitalnih alata koji zdravstvenim radnicima i pacijentima olakšavaju povezivanje sa nama. Od naše veb stranice do naših društvenih mreža, uvek smo dostupni našim klijentima, pružajući im korisne resurse i podršku 24 sata dnevno. Sve ovo poboljšava nivo usluge koju pružamo, dok istovremeno stižemo do još šire publike i jačamo prepoznatljivost brenda.
Štaviše, digitalne komunikacije i e-trgovina su nam vredan izvor informacija na osnovu kojeg bolje možemo da razumemo ponašanje potrošača, obrasce kupovine i da na osnovu toga unapređujemo naše proizvode, usluge i učinimo sadržaje koje pružamo još relevantnijim. To je moćan alat koji nam pomaže da procenjujemo zadovoljstvo kupaca, da lakše predviđamo buduće trendove i konstantno poboljšavamo našu ponudu.
Kao što možete da vidite, veliki sam zagovornik digitalnih komunikacija i e-trgovine u farmaceutskoj industriji.
Prihvatajući sva nova dostignuća, mi transformišemo način na koji poslujemo, kako bismo ostali pouzdan partner u očuvanju zdravlja svih ljudi i nastavili da menjamo živote na bolje.
Za Hemofarm je to budućnost farmaceutskog biznisa i nastavićemo da ulažemo u inovacije kako bismo gradili bolje sutra za sve.
Za Marketing mreža magazin tekst napisala:
Ivana Bojbaša, Direktor marketinga i prodaje za CHC/OTC, Hemofarm Grupa