today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Transformacija svakodnevna je obaveza ozbiljnog menadžmenta!

Marketing mreža pokrenula je seriju novogodišnjih intervjua sa direktorima i liderima u agencijama u Srbiji. Tim povodom razgovali smo sa Danicom Vujičić, Client Service Directorom agencije Mullen Lowe&Friends.

Kako biste ocenili poslovnu 2017. godinu? Možemo li reći da je godina za nama bila uspešna godina za celu industriju?
Pozitivno ocenjujem ukupno stanje u industriji. Još jednom smo pokazali da je kreativnost kolega sa srpskog tržišta jača i od tektonskih poremećaja velikih kompanija (kao što je bio, na primer, slučaj Agrokora). Mnogo je kolektiva i pojedinaca nagrađeno na domaćim i regionalnim festivalima, a sam kraj godine je za našu agenciju krunisan nagradom UEPS-a za društveno-odgovorni projekat za našeg klijenta kompaniju Deloitte.

Već dugo se govori o transformaciji industrije, ne samo u Srbiji nego i na regionalnom i globalnom nivou. Da li će, po Vašem mišljenju, transformacija biti ključna reč u 2018? Ko, šta i u kom smeru treba da se transformiše u narednoj godini kako bi 2018. bila uspešnija poslovna godina?
Transformisanje i prilagođavanje poslovnim okolnostima je svakodnevna obaveza svakog ozbiljnog menadžmenta. Dok je u vreme ekonomske krize ključan zadatak bio „smanjenje troškova“, proteklih nekoliko godina ključna reč je „transformacija“. Nije tajna da velike kompanije nastavljaju trend ukrupnjavanja i verujem da će i na našem tržištu doći do spajanja nekih od aktivnih učesnika na tržištu. Ono čemu mi težimo je regionalno prisustvo, pošto je sve više jasno da kapital ne poznaje granice u regionu i da je za srpske kompanije predodređena vodeća uloga na Balkanu.

Šta će, po Vašem mišljenju, biti ključni poslovni izazovi u 2018. godini?
Za narednu i sve ostale godine, svakako će biti ključno prilagođavanje očekivanjima i budžetima klijenata. Na našu žalost, prošla su vremena kada su klijenti za dobre ideje bili spremni da ne ograničavaju budžet. Najveći izazov će biti postizanje dobrih rezultata korišćenjem novih kanala komunikacije, nastalih razvojem digitalnih tehnologija. Biće veoma interesantno pratiti razvoj medija i brzinu prenošenja informacija na široki auditorijum.

Navedite nam jednu domaću kampanju koja je po Vašem mišljenju obeležila godinu za nama i zašto?
Teško je izdvojiti samo jednu, jer je ovo bila dobra i kreativna godina za advertajzing industriju. Ako već moram, izdvojila bih mts-ovu kampanju za Box paket. Sve pohvale scenaristima i kreativnom timu koji je radio na ovoj kampanji; mislim da je značajno doprinela unapređenju poslovanja ovog telekomunikacionog operatera.

U kom pravcu će se, po Vašem mišljenju, kretati tržište komunikacija u 2018.? Koje trendove možemo da očekujemo?
Svedoci smo svakodnevnog „robovanja“ mobilnim telefonskim aparatima, pa i pored činjenice koliko je zastrašujuć uticaj istih na decu i mlade, svako ko se ozbiljno bavi advertajzingom mora da prati razvoj na društvenim mrežama. Sve više aktivnosti će se prenositi na ovaj kanal komunikacije. Ipak, smatram da velike kompanije još dugo neće napustiti potvrđena sredstva komunikacije, pre svega TV.

Šta biste poželeli kolegama iz struke za 2018. godinu (u samo jednoj reči)?
U jednoj reči to bi bilo da ŽIVE … zaboravili smo od silnih obaveza i jurenja za profitom veliku istinu, život čine jednostavne stvari. Pre svega ljubav i pažnja prema svojim bližnjima i okolini.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!