Transformacija će biti ključni poslovni izazov u 2018. u Srbiji!

Marketing mreža pokrenula je seriju novogodišnjih intervjua sa direktorima i liderima u agencijama u Srbiji. Tim povodom razgovali smo sa Zoranom Ivanovićem, CEO-om agencije Web Media Agency.

Kako biste ocenili poslovnu 2017. godinu? Možemo li reći da je godina za nama bila uspešna godina za celu industriju?
Jedna od težih u poslednjoj deceniji. 2008. je i dalje san.

Već dugo se govori o transformaciji industrije, ne samo u Srbiji nego i na regionalnom i globalnom nivou. Da li će, po Vašem mišljenju, transformacija biti ključna reč u 2018.? Ko, šta u kom smeru treba da se transformiše u narednoj godini kako bi 2018. bila uspešnija poslovna godina?
Transformacija se na razvijenim tržištima dešava poslednjih 10 godina. I iz godine u godinu sve je drastičnija i drastičnija. Kod nas prvo mora da se desi u glavama ljudi koji o transformaciji samo pričaju.

Šta će, po Vašem mišljenju, biti ključni poslovni izazovi u 2018. godini?
U Srbiji upravo transformacija. Na svim nivoima.

Navedite nam jednu domaću kampanju koja je po Vašem mišljenju obeležila godinu za nama i zašto?
NEO Vip. Besprekorno urađena. Jedna od retkih u 2017. u čiju realizaciju je investiran ozbiljan budžet.

U kom pravcu će se, po Vašem mišljenju, kretati tržište komunikacija u 2018.? Koje trendove možemo da očekujemo?
Digitalizacija. Ali ne kao trend, već kao način života.

Šta biste poželeli kolega iz struke za 2018. godinu (u samo jednoj reči)?
Ljubav.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić


Oceni tekst

2,50 od 5
Loading...

Komentari