today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Transformacija je suština biznisa!

Marketing mreža pokrenula je seriju novogodišnjih intervjua sa direktorima i ključnim ljudima u agencijama. Tim povodom razgovali smo sa Markom Pešićem, Executive Directorom i Natašom Filipović, Managing Directorom agencije OvationBBDO.

Kako biste ocenili poslovnu 2017. godinu? Možemo li reći da je godina za nama bila uspešna godina za celu industriju?
Marko Pešić: Kao ništa drugačiju od prethodnih godina. Advertajzing biznis kod nas ima ogroman prostor za razvoj. Mi se trudimo da tome doprinesemo.

Već dugo se govori o transformaciji industrije, ne samo u Srbiji nego i na regionalnom i globalnom nivou. Da li će, po Vašem mišljenju, transformacija biti ključna reč u 2018.? Ko, šta u kom smeru treba da se transformiše u narednoj godini kako bi 2018. bila uspešnija poslovna godina?
Nataša Filipović: Transformacija jeste suština biznisa. Mi nekada volimo da mislimo da je „naše vreme” transformativno, a zaboravljamo koliko su životi naših predaka, takođe, bili transformisani iz korena. Za nas nije toliko važno u kom smeru će se transformisati industrija, koliko – umemo li da nađemo odgovore za nastale promene i nove izazove? Zbog toga smo, na našu sreću, prvi izbor za najzahtevnije klijente.

Šta će, po Vašem mišljenju, biti ključni poslovni izazovi u 2018. godini?
Marko Pešić: Ključni izazov za advertajzing biznis jeste da se ima relevantan proizvod i usluge, koje klijenti imaju interes da kupe ili izaberu. To će za nas biti izazov broj jedan i u 2018.

Navedite nam jednu domaću kampanju koja je po Vašem mišljenju obeležila godinu za nama i zašto?
Nataša Filipović: Odsustvo kampanje koja je obeležila ovu godinu je obeležilo ovu godinu.

U kom pravcu će se, po Vašem mišljenju, kretati tržište marketinških komunikacija u 2018? Koje trendove možemo da očekujemo?
Marko Pešić: Na nas se sve očiglednije reflektuju dešavanja u svetu. Mi to već osećamo i radimo u tim okolnostima. Naše tržište komunikacije će biti uspešno u meri u kojoj bude u stanju da primeni svetske trendove.

Šta biste poželeli kolegama iz struke za 2018. godinu (u samo jednoj reči)?
Nataša Filipović: Aplauze!

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!