today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Transformacija je ključna reč za našu industriju!

Marketing mreža pokrenula je seriju novogodišnjih intervjua sa direktorima i liderima u agencijama u Srbiji. Tim povodom razgovali smo sa Leom Stanković, Executive Directorom agencije Communis DDB.

Kako biste ocenili poslovnu 2017. godinu? Možemo li reći da je godina za nama bila uspešna godina za celu industriju?
Mi smo u Communis-u načelno zadovoljni ostvarenim poslovnim rezultatima, ali svakako uvek postoji prostora za poboljšanje. Na kvalitetan način smo osmislili i izneli određene bitne projekte iza kojih možemo ponosno da stanemo, a sa druge strane smo implementirali i nove kanale komunikacije koji do sada nisu korišćeni na našem tržištu kao što je Viber koji smo realizovali za Heineken.
Kada je u pitanju celo tržište, godina je svakako bila dosta dinamična uprkos tome što situacija na tržištu i dalje nije preterano povoljna. Nivo ulaganja u komunikacije prema potrošačima je i dalje nešto manji, ali je zato nivo svesti o značaju novih kanala komunikacije i investicija u njih u porastu.

Već dugo se govori o transformaciji industrije, ne samo u Srbiji nego i na regionalnom i globalnom nivou. Da li će, po Vašem mišljenju, transformacija biti ključna reč u 2018.? Ko, šta u kom smeru treba da se transformiše u narednoj godini kako bi 2018. bila uspešnija poslovna godina?
Imam utisak da je ‘transformacija’ vazda ključna reč za našu industriju, naročito zbog toga što svuda oko nas vidimo primere kompanija koje više ne postoje upravo zbog toga što nisu na vreme videle potrebu za promenama. S te strane ne mislim da je to ključna reč u 2018., između ostalog i zbog toga što nam dinamika naše industrije prosto ne dozvoljava da dugo ostanemo isti.
Ono što svakako s vremena na vreme treba menjati jeste tačka gledišta. U poslu često prihvatamo da se stvari rade na određeni način i da je to jednostavno tako, a gledanje naših procesa, ideja i načina rada sa tačke gledišta nekoga ko nije „iz sistema“ često može dovesti do novih uvida i boljih rezultata.

Šta će, po Vašem mišljenju, biti ključni poslovni izazovi u 2018. godini?
Izazov je uvek, tokom čitave godine, od kampanje do kampanje, osmisliti i realizovati dobra i drugačija rešenja koja će se izdvajati iz mase poruka kojima je potrošač svakog dana zatrpan. Izazov je još veći zbog količine različitih kanala na kojima se danas komunicira i učestalosti komunikacije.

Navedite nam jednu domaću kampanju koja je po Vašem mišljenju obeležila godinu za nama i zašto?
Kampanja za lansiranje Moja Kravica « trougao » jogurta, koja je u pravom momentu na odgovarajući način podsetila ljude na stara dobra vremena i sve one deliće prošlosti koji nam nedostaju.

U kom pravcu će se, po Vašem mišljenju, kretati tržište komunikacija u 2018.? Koje trendove možemo da očekujemo?
Dosta je teško prognozirati bilo šta, naročito na ovako dinamičnom tržištu, pa se očekivanja u 2018. godini svode na nastavak nekih trendova koji su ove godine bili u začetku. Potrošači postaju sve edukovaniji, zahtevniji i manje lojalni. Zahvaljujući društvenim mrežama sada postoji javna i dvosmerna komunikacija između brenda i potrošača, a istraživanja pokazuju da mlađa populacija ima dosta visoka očekivanja od brendova kao takvih. U skladu s tim možemo očekivati sve više personalizovane komunikacije i ponuda, kao i približavanje brendova potrošačima u cilju kreiranja lojalnosti.

Šta biste poželeli kolegama iz struke za 2018. godinu (u samo jednoj reči)?
Sreću!

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!