today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Tradicionalni mediji imaju prednost

Ivan Živanović, Partner & Creative Director u agenciji Adver City, govorio je za drugo izdanje Marketing mreža magazina kojim kanalima potrošači u Srbiji danas najviše veruju.

Da li kreativna reč danas ima veću težinu offline ili online?

Kao predstavnik stare škole (naša agencija postoji već 32 godine) tradicionalni mediji imaju prednost. Tek kada slogan i lepo dizajniran vizual vidim na bilbordu ili na TV ekranu on dostavlja poruku u punom formatu. Ekran telefona je premali da bi na mene ostavio dovoljan utisak.

Nazovite me tradicionalistom, ali ja sam ekspanziju digitalnih medija doživeo kao bioskopski kino operater na početku ere video rekordera i gledanja filmova kod kuće. Ali kao što znamo, i pored kablovske televizije, Netflixa itd, bioskopi su preživeli i vratili se u punom kapacitetu.

Kojim kanalima potrošači u Srbiji danas najviše veruju?

Pravo pitanje je ipak kojim i kakvim porukama veruju. Jer ako je koncept zanimljiv, slogan upečatljiv, proizvod drugačiji, i sve to upakovano tako da ostavlja utisak iskrenosti i jasno definisane koristi za kupce, kanali komunikacije nisu presudni. Mi u agenciji imamo kampanje koje su dale fantastične rezultate samo na društvenim mrežama, ali i one koje i pored upotrebe svih kanala nisu bile dovoljno uspešne. Ja bih ipak rekao da je miks medijskih kanala najbolje rešenje, naravno sa dobro raspoređenim budžetom. Koliko god digital bio važan, poželjno je da vas kupci vide i na televiziji, bilbordu ili čuju na radiju.

Tajna je u pronalaženju adekvatnog puta do potrošača (koji nije najkraći iako naši klijenti često na tome insistiraju) u mreži raspoloživih pravaca.

Ako biste morali da se opredelite samo za jedan kanal komunikacije, koji bi to bio? Zašto?

Naša agencija je pored full servisa u advertisingu i outdoor provajder. Imamo mrežu billboard i city light panoa i led ekrana, na kojima plasiramo kampanje svojih klijenata, ali i obezbeđujemo oglasni prostor media buying i marketing agencijama. Tako da ja pristrasno biram outdoor oglašavanje.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!