U okviru akcije #KampanjaNaDar, imali smo sreću da radimo za veoma kreativne i produktivne gospođe koje stoje iza socijalnog preduzeća EkoBag.
Kampanja je tek u povoju, ali njen osnovni cilj jeste da se pomogne preduzeću da postane “vidljivo” i prepoznatljivo na tržištu. Zbog toga, smatrali smo da je presudno da im za početak napravimo vizuelni identitet, sajt, stranice na društvenim mrežama, kao i promotivni foto i video materijal široke upotrebne vrednosti.
Sledeći korak je kreativna i (nadamo se) učinkovita direct mail kampanja koja za cilj ima da skrene pažnju velikih kompanija.
Naime, EkoBag još uvek nema resurse da bi se ozbiljnije okrenulo maloprodaji. U istom cilju, razvili smo i OOH rešenje koje će biti plasirano u blizini velikih poslovnih kompleksa, kao i nekoliko native i PR članaka na portalima i u štampanim izdanjima nekih od izdavača sa kojima sarađujemo.
Na kraju, dolazi obraćanje široj javnosti kroz kampanju na društvenim medijima. Ono što nam je posebno drago jeste da smo uspeli da stvorimo i koordiniramo veoma široku mrežu ljudi najrazličitijih profila, a koje spaja delovanje unutar marketinške struke, kao i želja da se izađe u susret i pomogne društveno-korisnim inicijativama koje nemaju sistemsku podršku neophodnu za uspeh.
O rezultatima kampanje govorićemo po njenom završetku.
Autor teksta: Fullhouse Ogilvy