today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Top tri marketing saveta predstavnika kompanije Facebook

Portal Marketing mreža i P. World, ekskluzivno predstavljaju specijal članaka sa savetima vodećih predstavnika iz marketing odseka svetskih kompanija koji će nastupiti na događaju Marketing Kingdom, 18. i 19. oktobra u Beogradu, a među kojima su Facebook, Yahoo!, Jaguar Landrover, American Express, Puma, Unilever, Lego Group, Hewlett Packard, BBC Advertising, SAP Global marketing,Visit Britain, Fujitsu, Four Thirds, Diageo, Nokia.
Ove nedelje predstavljamo vam savete Serharda Bolukcua, iz odeljenja marketinga Facebook’s Global Marketing Solutions, za Centralnu i Istočnu Evropu. Njegov tim sarađuje sa oglašivačima širom regiona, planira i izvršava marketinške aktivnosti. Serhard je od 2008. godine sticao bogato iskustvo radeći za Facebook’s global headquarters u Sjedinjenim Državama do EMEA sedišta u Irskoj.
Top tri saveta koje bih dao marketing menađžeru glase:
1. Osnove prvo. Vidimo mnogo brendova svakog dana, koji prave najrazličitije nagradne igre ili aplikacije kako bi stekle nove fanove. Osnov marketinga kompanije Facebook je da se uvek povezujete sa svojom publikom, generišete sadržaj, sarađujete sa njima i utičete na njih i njihove prijatelje. Brendovi koji dobijaju najbolje rezultate na Facebook-u su upravo oni koji primenjuju ove osnove.
2. Aktivnosti bi uvek trebalo da teku (sa kampanjama između): Ukoliko ne koristite stalno Facebook za akviziciju i angažovanje, propuštate priliku da imate stalnu vezu sa svojim klijentima. Uvek imajte strategiju. Facebook vam može pomoći sa direktnim odgovorom i ciljevima brendiranja
3. Merenje: Ispravna metrika za merenje uspeha aktivnosti na Facebook-u nisu fanovi. Izuzetno je važan momenat angažovanje, ali i bogatstvo sadržaja. Cilj je da se veže poslovna metrika. Biće mi izuzetno zadovoljstvo da na predstojećem Marketing Kingdom-u podelim sa vama, kako su neki od najnaprednijih klijenata merili efekte njihove Facebook aktivnosti u vezi sa prodajom.

Više informacija u vezi sa spikerima, predavanjima i događaju Marketing Kingdom saznajte na www.thepworld.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!