Većina kompanija smatra da su preduslov za uspešno poslovanje, dobru reklamu i veliki broj klijenata izrada sajta i kreiranje kratkih tekstova. Međutim, u praksi to nije istina i iz tog razloga na scenu stupa Content marketing. Cilj sadržajnog marketinga (content marketing) jeste da reklamira vaš veb sajt kroz besplatno deljenje i objavljivanje edukativnih tekstova koji su prepuni korisnih informacija.
Te informacije mogu da utiču na način na koji posetioci sajta doživljavaju vaše proizvode ili usluge. One čitaoca pokreću na akciju, tj. kupovinu. Bilo da ste velika ili mala kompanija, morate imati content marketing, pa vam zato predstavljamo 10 najbitnijih trendova u domenu reklamiranja ovakve vrste:
1. Mikro-sadržaj
Fokusirajte se na male stvari koje će umesto vas govoriti “hvala” i “dođite nam opet”. U većini slučajeva je to mala stvar koju možete izmeniti na novim slikama, novi okvir za fotografiju ili brendiran pečat.
2. Različit sadržaj
Veoma je bitno prilagoditi sadržaj publici koja je izuzetno različita i za koju ne postoji određen model. Zato je važno da sadržaj koji pravite bude originalan i prilagođen odabranoj ciljnoj grupi, a ne baš svima.
3. Bezvremeni content
Promene se dešavaju stalno, neke je moguće predvideti, neke ne. Zato je bitno da svi saveti budu tako koncipirani da mogu da se primene u bilo koje doba dana i noći, u dobra krize i prosperiteta.
4. Specifičan ugao gledanja
Kada predstavljate sadržaj bitno da je da date vaš osvrt i da to bude koncipirano tako da ga “niko drugi nema”.
5. Kratki video-snimci
Video-snimci su se nametnuli i pravi su “must have” pogotovo oni u trajanju od 15 sekundi koji drže pažnju i umeju da naprave pravu pometnju u očima posmatrača.
6. Uključenje uživo
Populani “live” snimci predstavljaju način da se povežete sa klijentom tako da se oni osećaju posebno jer su u značajnom trenutku sa svojim omiljenim brendom.
7. GIF-ovi i AR filteri
Ovo je pravi BOOM u digitalnom marketingu. Ako ste mogli da primetite, GIF-ove i filtere vole deca, stariji, pa čak i penzioneri. Stalno adaptiranje novim trendovima nam daje širok spektar primene.
8. Glasovni content
Zamislite da tražite od Googla bilo šta vezano za digitalni marketing, a on vam ponudi usluge baš vaše kompanije?
9. Korisnički generisan sadržaj
Korisnički generisani sadržaj donosi besplatne sadržaje, štedi novac i stvara za ostale korisnike dodatne vrednosti.
10. Influenseri
Influenseri svima su već uveliko poznati, a jedan od saveta forbes.com jeste udruženje sa njima.
Više informacija pročitajte ovde.
Izvor: Represent Communications