Timski duh kao u Italiji!

„Nije bilo lako, ali znali smo šta želimo i znali smo da možemo. Trener je verovao u nas, preneo nam je svoju viziju, a mi smo je našim idejama i zalaganjem ostvarili. Svako od nas je morao da da 110% svojih mogućnosti, ali mislim da smo ojačali međusobno poverenje i stvorili tim koji će nastaviti da pobeđuje“.

Vratite se na početak ove rečenice, umesto reči trener, stavite reč klijent i videćete da ovo nije izjava prosečnog fudbalera, već osvrt naših kolega iz agencije SIVO na još jednu uspešnu saradnju sa Balkan Bet-om. Fudbalske floskule su tu da samo stilski oblikuju ovaj tekst.

Zadatak je bio da se pokaže da je Balkan Bet mnogo više od kladionice i to može baš tako da se kaže: Balkan Bet je više od kladionice. Ali ovakve formulacije koje govore da su određeni proizvodi iznad kategorije su mnogo puta viđene i nailaze na nepoverenje kod potrošača. Iskusni i kreativni marketari kakvi jesu u agenciji SIVO to vrlo dobro znaju, pa su zbog toga odlučili da pokažu zbog čega je Balkan Bet to što jeste.

Vrhunska kafa, veliki izbor pića, sočni burgeri, ambijent, ekipa koja se tu okuplja… su stvari koje Balkan Bet izdvajaju od konkurencije. Na platformi: “Zašto kažeš kladionica a misliš Balkan Bet?” prikazali su ekskluzivnost i svetski kvalitet pobrojanih aspekata, rekavši, između ostalog, da je tu kafa kao u Italiji.

Kako kažu, vole da se šale (iako su svesni da se na tu šalu niko neće nasmejati) da su sa ovim TVC-om pomogli Italiji da osvoji Euro. Nisu, Azuri su jednostavno imali šampionsku ekipu. Od iskusnog, seniorskog dela u odbrani, preko entuzijazma i gladi koje su im doneli bočni igrači, do požrtvovansti i mukotrpnog rada srednjeg dela ekipe. Italiju ju krasio sjajan timski duh, bili su fenomenalno selektovana ekipa čije samopouzdanje je ležalo u ogromnom poverenju koje se dobili od svog trenera.

Umesto reči trener u prethodnom pasusu stavite reč klijent i dobićete recept za uspešnu kampanju poput ove za Balkan Bet. Kombinacija profesionalzima, iskustva, entuzijazma i požrtvovanosti je omugućila da SIVO snimi spot koji je obeležio poluvremena utakmica na pomenutom prvenstvu.

Za timski duh i radnu etiku bila je zadužena Deputy Managing direktorka, Jelena Brajović, Žoržinjo ove SIVO ekipe. Senior kopirajter Marko Popović se probijao sa idejama kao Kijeza po desnom boku, dok je za finesse i final touch bio zadužen Insinje sa Banovog Brda, kreativni direktor u agenciji SIVO, Miroslav Ćomi Miljenović. Mlade nade, Ana i Borko Mitrović, su kao Lokateli i Barela koristili šanse na najbolji mogući način, a naš pouzdani account, Jelena Delibašić kao Donaruma nije dala na svoje, dok je ostatak agencije doneo neophodnu dubinu ekipi.

Tekst pripremio: SIVO


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari