Tim Saga pobednik je drugog takmičenja KAKTUS Talents (powered by Delta Holding). Tim je radio u sastavu Sara Radović i Stefan Gajić iz agencije Direct Media United Solutions.
Drugoplasirani tim ovogodišnjeg takmičenja je Mimoze, koji je radio u sastavu Ljubica Đorđević i Franka Čule iz agencije Popular Communications. Pored njih, u finalu takmičenja bili su i tim Tijuana Dreaming, koji su činili Mina Paunović i Marko Novaković iz agencije Degordian Beograd i tim Bambusi, koji su činili Vanja Đurović i Andrea Crkvenjakov iz agencije Saatchi & Saatchi Beograd.
Na takmičenje se prijavilo čak 16 timova mladih talenata iz agencija u Srbiji, starosti do 32 godine, a imali su zadatak da odgovore na brief udruženja SOS Dečija sela Srbija.
Ove godine mladi talenti pokazali su svoju kreativnost i inovativnost u okviru kategorije Kreativna upotreba medija, odnosno imali su zadatak da odgovore na brief u roku od 48 sati.
Žiri KAKTUS Talents Award činilo je 15 uglednih profesionalaca iz kompanija, kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije, kao i predstavnik udruženja SOS Dečija sela Srbija. Ove godine žiri, na čelu sa Tanjom Vasojević, menadžerkom komunikacija u kompaniji Delta Holding, radio je u sastavu Aleksandar Ružesković, direktor marketinga, Forma Ideale; Iva Mitrović, Digital Creative Director, Fullhouse Ogilvy; Ivana Zeković, Creative Director, Saatchi&Saatchi Beograd; Ljiljana Radosavljević, menadžer korporativnih politika i komunikacije, PepsiCo West Balkans; Marina Grihović, Managing Director, Headline & Dkit; Milena Đorić Gudurić, Marketing Manager Serbia & Montenegro, Mastercard; Miloš Tripković, Art Director, Kreativa New Formula an element of Alkemy; Nataša Pavlović, direktor marketinga, Mercator-S; Olivera Nikodijević, Brands and Consumer Excellence Director SRB & MNE, Apatinska pivara; Sandra Lazarević, direktor Sektora za PR i marketing komunikaciju, Banca Intesa; Vanja Vagić, Corporate Affairs Manager, Mars Multisales Baltics Balkan Adriatic; Voljena Daničić, Head of Creative, Direct Media United Solutions; Zdravko Kevrešan, Associate Creative Director, Drive Agency i predstavnik udruženja SOS Dečija sela Srbija Tijana Milošević.
Dobitnici će nagrada biti uručena na festivalu KAKTUS 2020, koji se održava 3. i 4. novembra.
Više informacija o takmičenju i festivalu možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/
U ime SOS Dečijih sela Srbija, čestitam pobednicima, i svim učesnicima, i želim da se zahvalim na podršci, koju su zajedno sa organizatorom takimičenja i Festivala, pružili našoj organizaciji i mališanima i porodicama, koje pomažemo. Svima želim puno uspeha u budćem radu.