Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Tim Saga pobednik takmičenja KAKTUS Talents (powered by Delta Holding)!

Tim Saga pobednik je drugog takmičenja KAKTUS Talents (powered by Delta Holding). Tim je radio u sastavu Sara Radović i Stefan Gajić iz agencije Direct Media United Solutions.

Drugoplasirani tim ovogodišnjeg takmičenja je Mimoze, koji je radio u sastavu Ljubica Đorđević i Franka Čule iz agencije Popular Communications. Pored njih, u finalu takmičenja bili su i tim Tijuana Dreaming, koji su činili Mina Paunović i Marko Novaković iz agencije Degordian Beograd i tim Bambusi, koji su činili Vanja Đurović i Andrea Crkvenjakov iz agencije Saatchi & Saatchi Beograd.

Na takmičenje se prijavilo čak 16 timova mladih talenata iz agencija u Srbiji, starosti do 32 godine, a imali su zadatak da odgovore na brief udruženja SOS Dečija sela Srbija.

Ove godine mladi talenti pokazali su svoju kreativnost i inovativnost u okviru kategorije Kreativna upotreba medija, odnosno imali su zadatak da odgovore na brief u roku od 48 sati.

Žiri KAKTUS Talents Award činilo je 15 uglednih profesionalaca iz kompanija, kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije, kao i predstavnik udruženja SOS Dečija sela Srbija. Ove godine žiri, na čelu sa Tanjom Vasojević, menadžerkom komunikacija u kompaniji Delta Holding, radio je u sastavu Aleksandar Ružesković, direktor marketinga, Forma Ideale; Iva Mitrović, Digital Creative Director, Fullhouse Ogilvy; Ivana Zeković, Creative Director, Saatchi&Saatchi Beograd; Ljiljana Radosavljević, menadžer korporativnih politika i komunikacije, PepsiCo West Balkans; Marina Grihović, Managing Director, Headline & Dkit; Milena Đorić Gudurić, Marketing Manager Serbia & Montenegro, Mastercard; Miloš Tripković, Art Director, Kreativa New Formula an element of Alkemy; Nataša Pavlović, direktor marketinga, Mercator-S; Olivera Nikodijević, Brands and Consumer Excellence Director SRB & MNE, Apatinska pivara; Sandra Lazarević, direktor Sektora za PR i marketing komunikaciju, Banca Intesa; Vanja Vagić, Corporate Affairs Manager, Mars Multisales Baltics Balkan Adriatic; Voljena Daničić, Head of Creative, Direct Media United Solutions; Zdravko Kevrešan, Associate Creative Director, Drive Agency i predstavnik udruženja SOS Dečija sela Srbija Tijana Milošević.

Dobitnici će nagrada biti uručena na festivalu KAKTUS 2020, koji se održava 3. i 4. novembra. 

Više informacija o takmičenju i festivalu možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. U ime SOS Dečijih sela Srbija, čestitam pobednicima, i svim učesnicima, i želim da se zahvalim na podršci, koju su zajedno sa organizatorom takimičenja i Festivala, pružili našoj organizaciji i mališanima i porodicama, koje pomažemo. Svima želim puno uspeha u budćem radu.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!