Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

TikTok biznis hub (powered by SmartPoint Adria) 22. marta u Beogradu!

Marketing mreža, pod pokroviteljstvom agencije SmartPoint Adria, 22. marta u Beogradu organizuje prvi u Srbiji – TikTok biznis hub. U pitanju je jedinstven edukativni format, koji će učesnicima pružiti neophodna znanja i veštine u oblasti kreiranja TikTok strategija za brendove. TikTok biznis hub podržale su kompanije Mercator-S, Delta Holding, Xiaomi, Banjalučka pivara i Štark. 

TikTok je društvena mreža koja je doživela rapidan rast u popularnosti i broju korisnika. Kao najbrže rastuća društvena mreža u svetu, TikTok i dalje ostvaruje najveći godišnji rast u pogledu broja korisnika. Istraživanja pokazuju da u Srbiji čak četvrtina populacije ima otvoren TikTok nalog, a procenjuje se da ova platforma broji više od milion aktivnih korisnika mesečno, dok u regionu ta brojka prelazi tri miliona. Takođe, svaki treći korisnik interneta je i posetilac TikTok-a ili konzumira njegov sadržaj, bez obzira da li na njemu ima otvoren nalog ili ne.

„Vreme je pokazalo da TikTok nije prolazni trend, već društvena mreža čija popularnost i uticaj nastavljaju da rastu. Nema sumnje da TikTok postaje jedna od najčešće korišćenih i, među korisnicima, najrelevantnijih društvenih mreža na kojoj provode najviše svog vremena u odnosu na druge mreže, na kojoj traže savete, edukuju se, istražuju proizvode i usluge i donose odluke o kupovini. S druge strane, i dalje je mali procenat brendova u Srbiji koji su spremni da se upuste u TikTok avanturu. Kako bismo im pomogli da hrabro zakorače u svet TikTok-a, kreirali smo jedinstven biznis hub koji će im pomoći da uskoče u ovaj „brzi voz“ i osveže komunikaciju sa svojim ciljnim grupama“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, i dodala da je ovo prva edukacija ovog tipa u Srbiji, ali i regionu.

TikTok biznis hub namenjen je kompanijama i brendovima koji već imaju TikTok naloge ili imaju u planu da ih pokrenu u narednih šest meseci. 

Učesnici će kroz radionice, interaktivne prezentacije, studije slučaja, otvoreni dijalog sa influenserima dobiti odgovore, između ostalog, i na neka od sledećih pitanja – koje mogućnosti TikTok platforma nudi brendovima; kako kreirati TikTok strategiju i postaviti ciljeve; kako kreirati sadržaj koji će privući pažnju; kako unaprediti saradnju sa influenserima; kako „uskočiti“ u brzi TikTok voz i izgraditi zajednicu; koji su najefikasniji modeli oglašavanja na ovoj društvenoj mreži.

Svoja znanja i iskustva podeliće marketing stručnjaci iz kompanija koje već grade svoje zajednice na TikTok-u, predstavnici agencija koji pomažu klijentima da kreiraju i sprovode TikTok strategije, ali i i influenseri koji svakoga dana kreiraju sadržaje sa milionskim pregledima.

Za više informacija o učešću u TikTok biznis hub-u pišite nam na mejl hello@marketingmreza.rs 

Prijave za prvi TikTok su zatvorene, ali smo otvorili novi termin 18. april za sve zainteresovane. Prijave su otvorene na linku OVDE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!