„This Girl Can“ kampanja dobila nastavak

Višestruko nagrađivana kampanja FCB Inferna, This Girl Can, pravljena za Sport England organizaciju, dobila je svoj nastavak. Ideja kampanje je da serijom spotova inspirisanih Diznijevim crtanim filmovima nadahnu mame da se sportski aktiviraju sa decom kod kuće.

Kako bi prikazali pozitivan uticaj zajedničkog vežbanja u porodici, Sport England je lansirao seriju spotova u kojoj prikazuju mame koje kod kuće vežbaju i igraju sa svojom decom uz njihove omiljene Diznijeve pesme.

Istraživanja koja je obavila ova organizacija pokazuju da 6 od 10 majki oseća krivicu jer provodi vreme vežbajući, umesto da bude sa svojom porodicom. Zbog toga, „This Girl Can” kampanja sada nalazi način da ove dve stvari spoji i pokrene mame i decu zajedno.

Kako kažu podaci, najveća motivacija za fizičku aktivnost kod dece je uživanje. Takođe, majke su te koje su dominantnije u odnosu na očeve kada je reč o podsticanju dece na fizičku aktivnost, a čak 70% njih misli da je jako važno da ih deca vide kako vežbaju.

Inspirisani ovim informacijama, „This Girl Can” se udružila sa Disney Healthy Living u želji da osmisle nešto u čemu će deca moći da uživaju, nešto što će biti dovoljno edukativno i što će uneti deci i roditeljima kvalitetne i zdrave navike u život.

Ova saradnja pokazala se kao idealna. Iskoristivši neke od svojih najpoznatijih likova, Dizni je napravio spotove koji od gledalaca zahtevaju ritmičko praćenje. Ovakav vid spotova je veoma zabavan za celu porodicu, pogotovo za decu, a što je najvažnije, razvija pozitivan stav dece prema fizičkim aktivnostima od malena.

Izvor: FCB Afirma


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari