Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

The NextGen: Mladi su budućnost advertisinga

U eri u kojoj tehnologija i digitalni mediji postaju utkani u svaku poru društva, kreativne industrije i njihovo stapanje sa realnošću stvaraju aspekte istog. Jedan od ovih aspekata je i sve veća normalizacija novih i ukidanje nekih starih navika.

Digitalizacija je već uveliko naša realnost. Zato smatramo da posmatranje digitala kao inferiornije grane marketinga, koje je sigurno i dalje prisutno, usporava tranziciju industrije. Mladi mnogo bolje sagledavaju širu sliku, pa shvataju da tradicionalne formate komunikacije u većini slučajeva danas treba posmatrati kao ekstenziju digitala.

Mlađe generacije su ključni akteri u procesu inovacija. Dosta smo otvoreniji kada je reč o novim tehnologijama, jer su one naša prošlost, podjednako koliko i budućnost. Ne plašimo se da rizikujemo, i kada dobijemo priliku da uradimo nešto u šta zaista verujemo, najčešće dobijemo pozitivan fidbek. Zato je prava sreća kada na početku karijere naletiš na mentora koji tu energiju neguje i podstiče.

Generalno kada pričamo o mentorstvu, ne tražimo samo nekoga da nam priča o “starim dobrim danima”. Tražimo nekoga ko će nam u radu preneti znanje, dati neke dobre sugestije i prečice, ali i ko će saslušati šta imamo da kažemo i dati nam konstruktivan fidbek. I u tom kontekstu, više nije dovoljno samo ‘’imati dobar posao’’. To je neki grč koji sa sobom nose ljudi iz perioda od pre 20-30 godina, ali od tada se dosta toga promenilo.

Danas tražimo okruženje koje podstiče naš rast, fleksibilnije uslove, a na vrhu su i društvena odgovornost i održivost kao neke od centralnih vrednosti.

Radimo u industriji influensinga i najbolje što možemo jeste da iskoristimo svoje znanje da postavimo neke zdravije trendove i podstaknemo promenu na bolje. Prvi korak, ulazak u industriju najteži je i najvažnija stvar. Tu (na žalost) nije visoko obrazovanje, već networking. Za početak je važno da imaš nekoga da ti da šansu i da te usmeri. Posle toga sve ide dosta lakše.

Iako je generalno i dalje čest nedostatak glasa mladih u tradicionalnim hijerarhijskim sistemima, on se sasvim sigurno čuje. Prosto, čovek koji ima više opcija ne živi u strahu da će nešto pogrešno reći. A za sve one koji to prvi prepoznaju i iskoriste puni potencijal nove energije, ovo će značiti razvoj.

I za kraj, najbolji savet koji možemo dati svima koji žele da uđu i napreduju u ovoj industriji jeste da – ne znam ne postoji kao odgovor.

Dolazi nam toliko novih stvari, i sigurno da niko ne zna ništa o njima. Prosto, još uvek nisu definisane. Ali u svetu koji se stalno menja, čekanje definisane strategije nije opcija. Najbolje je da već u prvom talasu sve isprobamo, da se ne plašimo da grešimo.

Na sopstvenim greškama se najbolje uči.

Za Marketing mreža magazin tekst napisali:
Kristina Belomarković, Copywriter
Ana Zlatanov, Junior Designer
Represent Communications

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!