Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

The NextGen: Čelendžujemo budućnost advertisinga

Kao mladi profesionalci u marketinškoj industriji konstantno obraćamo pažnju na reklame kako online, tako i na ulicama grada. Primećujemo da se mnoge kampanje u Srbiji “odrađuju”, što se čita kroz generičke rime u reklamnim tekstovima i slične grafičke elemente, gde brendovi iz različitih kategorija proizvoda počinju da liče jedni na druge. To je pogotovo slučaj sa taktičkim kampanjama. Smatramo da podjednaka doza entuzijazma i inspiracije treba da postoji prilikom kreiranja svake kampanje, nezavisno od vremena i resursa koje imamo na raspolaganju. To ne treba da nas obeshrabri, jer pravi kreativci uvek nađu način da ideju prilagode trenutnim uslovima. U poslednje vreme vide se pomaci u kontekstu nekih kreativnih insajta i egzekucija sa domaćeg tržišta kojih je sve više u galerijama naših telefona. Sve više inspiracije dolazi sa domaćeg tržišta i to je ono što nas raduje i zabavlja.

Razvojni put i motivacija mladih često zavisi i od očekivanja, i to je prilično individualno, ali možemo reći da postoje neka koja se konstantno provlače na različite načine i lako čitaju između redova. Rekli bismo da mladi očekuju više dinamike, inovativnosti i izazova na dnevnom nivou. Očekuju da će imati više prilike da eksperimentišu i i da doprinesu projektima na ličnom nivou. Žele da svoje stavove koje smatraju ispravnim i važnim inkorporiraju u kampanje i ponude ciljnoj publici nešto više, što će ih podstaći na razmišljanje i preispitivanje. Nešto što ima određenu sociološku svrhu i neće biti samo sebi cilj. Taj entuzijazam, vera i upornost je ono što industriju održava relevantnom. Činjenica je da je danas mnogo lakše postati deo advertajzing industrije nego što je to bilo pre samo nekoliko godina. Postoji veći broj kreativnih pozicija, bolja je diversifikacija posla, a mladi imaju sjajnu priliku da se razvijaju, i kao ličnosti i kao profesionalci. Za ambiciozne mlade ljude to je jedan od najvećih motivatora koji im pruža dodatni entuzijazam i uliva više sigurnosti.

Smatramo da je na nivou cele industrije potrebno da se više potenciraju hrabre ideje, da budemo siroviji u izrazu, a da manje ulepšavamo realnost, kao što to radimo sa vizualima. Treba dati priliku nesvakidašnjim idejama i surovijim rečima, koje na prvi pogled mogu da zazvuče isuviše provokativno i probude mnoga pitanja i nesigurnosti. Ali, zar to nije jedini put ka progresu? Ukoliko se ne ohrabrimo i ne rizikujemo, ostaćemo u zoni “klijentu se dopada i to je jedino važno”. Svi se oduševljavamo inostranim kampanjama i ljudima koji imaju hrabrosti da budu dovoljno “ludi”, dok domaće ideje na tom tragu ostaju u nekom zaboravljenom folderu na desktopu. To je potrebno osvestiti na nivou čitave industrije. Mi u DRV-u se trudimo da čelendžujemo mnoga pitanja i da vešto zaobilazimo stereotipe.

Za Marketing mreža magazin tekst napisali:
Aleksa Odabašić, Copywriter
Tamara Jevremović, Graphic Designer
DRV Agency

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!