Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

The NextGen: Budućnost advertisinga pripada hrabrima

Kada smo u prijavi za posao pročitale stavku – rad u dinamičnom i kreativnom okruženju, nismo mogle ni da naslutimo šta sve to podrazumeva. Od rada na klijentima iz različitih sfera, upotrebe integrisanih komunikacija kroz PR, digital i advertajzing, do praćenja razvoja tehnologija i kreiranja noviteta u oglašavanju.

Sada nam je to svakodnevica, u kojoj se pored svega navedenog, u velikoj meri i dalje vodimo alatima profesije iz prethodnih decenija.

Verujemo da je našim kolegama pre 10 ili 20 godina bilo nedokučivo da će deo skoro svake brend strategije biti influenseri, da ćemo kreirati sadržaj za podcast ili TikTok, kao nezaobilazne formate, umesto tekstova i oglasa u štampanim medijima.

Danas, na nama mladima ostaje da kroz aktuelne, postavimo nove temelje još smelijim idejama koje će nadolazeće generacije nadograditi i nadmašiti. Ipak, smatramo da će jedna okosnica kreativnog procesa ostati nepromenjena kroz vreme, a to je relacija brend – emocija.

Kako naša industrija pruža brojne mogućnosti za uspostavljanje budućih trendova, važno je da budemo kreativni, ali i odgovorni u tome. Zato je ključno negovati autentičnost, inovativnost i što je najvažnije, emociju, koju, na primer, danas aktuelna veštačka inteligencija ne može da generiše pomoću prompt-a.

Iz našeg agencijskog iskustva u brojnim kampanjama koje osmišljavamo za klijente, upravo je emocija ta koja pravi razliku, uz hrabrost da se izađe iz postojećih okvira. Mi smo ti koji uvek mogu da kreiraju, motivišu, da se odvaže i ohrabre saradnike na „out of the box“ razmišljanje koje je uvek preko potrebno tržištu.

Budućnosti advertajzinga dugujemo i njeno usmeravanje ka dobrobiti društva. Svedoci smo moći javne komunikacije, zato nastojimo da je u radu sa klijentima maksimalno iskoristimo u okviru različitih CSR projekata. Na taj način dajemo priliku kompanijama da pokažu svoju društvenu odgovornost kroz različite inovativne kampanje, sa glavnim ciljem podrške zajednici. To je još jedan dokaz da kreativa + empatija pokreću velike stvari.

I dok je možda utisak da budućnost donosi sve manje kreativne struje i „hladniji“ pristup u rešavanju marketinških izazova, mi smo i dalje kao društvo željni te bliskosti i u advertajzingu, odnosno emotivnog povezivanja brendova i potrošača. Sve dok smo svesni da je autentični pristup kampanji naša glavna vodilja, ona će sigurno naći put do krajnjih korisnika.

Da li to onda implicira da budućnost marketinga neće biti toliko drugačija u odnosu na sadašnjost? Upravo tako. Razvoj tehnologije ne možemo usporiti, ali u novim talasima promena možemo pronaći jedinstvenu perspektivu iz koje ćemo da stvaramo. Svako od nas treba da bude primer, ogledalo onoga što želimo da bude buduća slika naše profesije, jer nas onda neće samo sačekati iza ugla kao nespremne posmatrače, nego ćemo biti u ulozi onih koji će je izgraditi.

Za Marketing mreža magazin tekst napisali:
Milica Pavasović, Account Manager
Ivana Čolić, Digital Account Manager
Executive Group

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!