Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

The NextGen: Budućnost advertisinga je u balansu

U svetu gde poslovi postaju sve fluidniji, radnici završavaju poslove i dok putuju, a poslodavci sve više uvažavaju svoje zaposlene, advertajzing industrija u Srbiji deluje potpuno bezbedno i uljuljkano u svojim dominantno tradicionalnim načinima poslovanja.

Ne izlazeći iz klasičnih okvira onoliko brzo koliko bi, svi njeni zaposleni i oni koji direktno zavise od nje, to i želeli, industrija postaje sve manje privlačno mesto za pronalazak poslova.

Ono što je primetno simptomatično jeste da postoji dominirajuća svest poslodavca koja označava uspeh, a to je, zlatni presek između kvalitetnih radnika i prihvatljivih, često minimalnih zarada. Ovaj pristup, međutim, sve više gubi privlačnost za mlade talente koji traže više od tradicionalnih poslovnih modela.

Mladi profesionalci koji stupaju u svet advertajzinga žele više od rutinskog poslovanja. Oni teže inovacijama, društvenoj odgovornosti i ravnoteži između profesionalnog i privatnog života, ali zauzvrat umesto toga, bivaju suočeni sa prevelikom količinom posla, niskim platama i zastarelim radnim praksama.

U takvom okruženju, koje često privlači one koji se boje izlaska iz zone komfora, ključna vrednost za ovu granu industrije postaju ljudi. Ulaganje u kvalitetan i stručan kadar, koji voli svoj posao i pokazuje inicijativu, postaje nužnost. Kreativna industrija, koja bi trebala biti sinonim za inovacije, danas sve više podseća na repeticiju tradicionalnih pristupa.

Osim toga, na našem tržištu nedostaje hrabrost – hrabrost da se izađe iz ustaljenih okvira i da se uradi nešto zaista kreativno. Ova odgovornost nije samo na agencijama, već i na samim klijentima koji, iz različitih razloga, često izbegavaju rizike i odbijaju iskoračiti iz uobičajenih šablona.

Shodno tome na nama mladim kreativcima je odgovornost da svojim razmišljanjem i drugačijim pristupom pokažemo i pomerimo granice advertajzinga. Od napretka će, pre svega, najviše benefita imati upravo ti isti ljudi, kolege i na kraju sama profesija.

Ključna poruka je – hajde da pustimo kreativce da kreiraju, stiču potrebna iskustva i grade nove svetove u kojima ima mesta za sve gore navedeno.

Za Marketing mreža magazin tekst napisali:
Marko Zorić, Account Executive
Ilija Siljanović, Copywriter
SVA

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!