Marketing mreža svake godine tradicionalno objavljuje seriju tekstova THE BEST OF 2020, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz protekle godine. Pogledajte koje je kampanje Miroslav Miljenović, kreativni direktor u agenciji SIVO, izdvojio kao najbolje.

The Moldy Whopper
Klijent je imao dovoljno hrabrosti da ovo prihvati. Ideja i egzekucija agencije su istinite i autentične.

#Herzensangelegenheit
Istinski dirljiva. Podseća me na ono što je suštinski važno, pogotovo u ovo vreme izolovanosti.

Coca-Cola Christmas
Totalno lični izbor. Delovalo mi je kao standardna Coca Cola christmass kampanja, a onda sam se rasplakao na kraju. Love za sve koji čekaju tatu da im se vrati. Love za sve koji nisu imali dovoljno tate u životu. Love za sve tate.

„Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zemenili reč LOGO?
Make the response faster. Nekada je umelo da bude frustirajuće to što se klijent preterano meša u kreativnu egzekuciju. Moj utisak je da sada imamo još veći pritisak, očekivanje da agencije isporučuju većinu stvari „as soon as possible, if not sooner.“


Oceni tekst

4,80 od 5
Loading...

Komentari