Marketing mreža svake godine tradicionalno objavljuje seriju tekstova THE BEST OF 2020, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz protekle godine. Pogledajte koje je kampanje Bojan Babić, Creative Director u agenciji Executive Group, izdvojio kao najbolje.
Burger King – The Moldy Whopper
Kad je 2020. počela, nisamo ni mogli da pretpostavimo šta će biti njena glavna tema i kako ćemo je provesti. Zato nije loše da se podsetimo tih “davnih”, idiličnih vremena pre mart i damo dužnu pažnju odličnoj kampanji Burger King-a još jednom pokazao kako su najbolje kampanje ujedno i same praktični dokaz za ono što brend tvrdi.
Budweiser – Whassup (Quarantine version)
Svi mi koji smo odrastali tokom mrsko-dragih devedesetih ovo dobro znamo. Dovoljno je bilo samo malo remixa da se pošalje relevantna poruka “Just quarantining, having a Bud”.
Amazon – The show must go on
Ovo ne izdvajam zbog pomalo patetične priče ispričane u spotu, već zbog slogana koji je surov (skoro kao i sama kompanija koja ga je preuzela prema svojim radnicima) i tačan, jer tako precizno ističe neophodnost online kupovine i delivery usluga u novoj pandemijskoj stvarnosti. sto ne može da stane.
U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zemenili reč LOGO?
Uzevši u obzir 2020. godinu, možda bi zamenska reč za termin LOGO mogla da bude reč OŽILJAK (kao znak koji neko/brend uvek nosi sa sobom, možda ga čini i ružnijim, ali ga svakako čini prepoznatljivim).