Marketing mreža svake godine tradicionalno objavljuje seriju tekstova THE BEST OF 2020, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz protekle godine. Pogledajte koje je kampanje Ana Šutić, kreativni direktor u New Moment New Ideas Company, izdvojila kao najbolje.
TikTok spin Ocean Spray – Fleetwood Mac viralnog videa
U moru teških tema, strašnih i tužnih vesti o Covid-19 pandemiji, Black Lives Matter pokretu, Trećem svetskom ratu, zemljotresima, eksplozijama i vulkanskim erupcijama, Nathan Apodaca a.k.a. 420doggface208 je stao na skejtbord, snimio svoj spust dok pije sok i sluša hit benda Fleetwood Mac iz 1977. godine.
I učinio da se makar 30 sekundi svi osećamo lepo.
Video su pogledali i podelili milioni ljudi, Ocean Spray je postao popularan posle više decenija, a „Dreams“ je postao broj 1 na svim svetskim plejlistama.
TikTok je celu priču pretvorio u globalnu Good vibes kampanju s porukom „It Starts on TikTok“, i pokazao koliko je u advertajzingu važan trenutak.
Nike „You Can’t Stop Us“
U ovoj kampanji, Nike ponovo pronalazi najadekvatniji način da nas podseti da će sport zauvek biti naša snaga i inspiracija, ovog puta u vidu split screen montažne sekvence, sačinjene od arhivskih klipova koji se savršeno uklapaju u jednu priču o nezaustavljanju.
Ta priča je nastavila da živi kroz različite verzije kampanja i spotova, koji su kasnije kreirani na pojedinačnim tržištima širom sveta.
Telenor Christmas
Kao treću kampanju, želim da izdvojim naš Telenor Christmas 2020, zbog gotovo nezapamćenih pozitivnih reakcija među korisnicima i domaćom publikom uopšte.
Kampanja predstavlja omaž 2020. godini i svemu čemu nas je naučila, uz sjajnu vest o lansiranju neograničenog interneta uz Total pakete.
Mislim da je ova kampanja toliko lepo prihvaćena, baš zato što je bazirana na pravom životu, odnosno istinitom insightu, i zato što je utkana u našu sadašnjost i zajedničku stvarnost, što uostalom odlikuje svu Telenor komunikaciju, od lansiranja postojeće platforme i strategije.
U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zamenili reč LOGO?
Kad sagledamo godinu za nama, reč LOGO u čuvenoj frazi „Make the logo bigger“ bih zamenila rečju MESSAGE.
Zato što nas je ova godina naučila baš tome – da će nas ljudi čuti, razumeti i prihvatiti, samo ako je poruka koju šaljemo dostojna toga, odnosno ukoliko u onome što naš brend poručuje ima dovoljno pravog života, inspiracije, hrabrosti i istine.