today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2019: Predrag Simić, Leo Burnett

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2019, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Predrag Simić, kreativna direktor agencije Leo Burnett, izdvojio kao najbolje u 2019. godini.

Vip – Mame, dobro došle na svet
Verujem da je ove godine kampanja kompanije Vip – Mame dobrošle na svet, obeležila domaću advertajzing scenu i postavila jedan lep standard šta zapravo treba u sebi da ima jedna marketinška kampanja: inovativan i relevantan proizvod koji u svojoj suštini zadovoljava realnu ljudsku potrebu koja je do sada možda bila zanemerena, jasan insight i neočekivanu egzekuciju (rodila se mama). Divan primer koji potvrđuje da svi mogu biti na dobitku: klijenti, agencija, potrošači i naravno sve mame koje su se „rodile“ u prethodnom periodu.

Diesel – Enjoy before returning
Još jedan primer da ne postoji ništa jače od istine. Diesel je jednostavno, na sav glas rekao ono što se svi rade. Zato ga i volimo. Zato ćemo voleti i domaće brendove koji krenu ovim putem.

Greenpeace Romania – Curse For Good
Da za dobru kampanju nije potreban ogroman novac, dokaz su rumunske veštice. Rumunski advertajzeri godinama unazad koriste lokalno relevantne insight-e i iznova osvešćuju koliko je važno biti autentičan i svoj i kako najbolje moguće iskoristiti ono čime raspolažete. U ovom slučaju, to su veštice. Ne vidim razlog, da jedna ovakva kampanja ne bi mogla da se rodi i u Srbiji.

Volvo cars – THE E.V.A. INITIATIVE
U doba kada svi pričaju o DATI, a malo ko zna šta da radi sa prikupljenim podacima, Volvo nam daje primer kako na kreativan način iskoristiti sakupljeno znanje i unaprediti svoj proizvod. Na zadovoljstvo kupaca.

KAKO ADVERTISING MOŽE DA PROMENI SVET?
Izgleda kao da su svi u misiji menjanja sveta ovih dana. I advertajzing ima svoju ulogu u tome i ima već dosta primera kako se inovativnim kampanjama mogu osvetliti problemi i nepravednosti koje su dugo prisutne, počevši od ravnopravnosti među polovima, pa do zaštite životne sredine. Verujem da jedino bliskom saradnjom klijenata i agencija, mogu nastati proizvodi i kampanje koje mogu, ako ne promeniti, onda bar unaprediti živote ljudi.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!