today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2019: Miloš Đurđević, Fullhouse Ogilvy

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2019, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Miloš Đurđević, kreativna direktor agencije Fullhouse Ogilvy, izdvojio kao najbolje u 2019. godini.

Burger King – Whopper Detour, Banana vs Fries, Eat like Andy, AI written commercials
Zbog večite spremnosti na nekonvencionalnost i provokativnost koje su provučene kroz filter neposrednog i inteligentnog entertainmenta. Zbog umeća da troluju ušminkanu stvarnost i komentarišu globalne fenomene brže i ironičnije od svih drugih. Zato što prevazilaze granice klasičnog advertisinga i uvek pronalaze nove medijume i tehnologije da prenesu brend poruku.

Pipi – Spomenik neisklesanom telu
Zato što pokazuje da je i na ovim prostorima moguće voditi jedan lokalni brend tako beskompromisno hrabro i autentično. Zbog ogoljavanja tabua i pronalaženja relevantnog insajta koji iskreno podstiče dvosmernu komunikaciju. Zbog beskrajnog šarma i humora koji je duboko ukorenjen u psihološke modele ciljne grupe.

Vip – Mame dobro došle na svet
Zato što dokazuje da konceptualna kreativnost i zanimljiv “point of view” može jednu potencijalno kliše temu da pretvori u potpuno sveže i emotivno “štivo”.

KAKO ADVERTISING MOŽE DA PROMENI SVET?
Nisam utopista i ne verujem u to da advertising može da promeni bilo šta, osim kvartalnog ili godišnjeg revenue-a. Ipak, ka advertisingu gravitiraju neki neverovatno inteligentni, sposobni, kreativni ljudi. Njihove ideje, njihova estetika i pogled na svet, ponekad mogu da zasene i sam brend čiju priču pričaju.
Kada se desi taj „kreativni hijacking“, on predstavlja lepotu samu po sebi, sposobnu da isprovocira ili inspiriše. A inspiracija je kao Arhimedov oslonac – ako je dovoljno čvrst, pomeriće svet.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!