Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2019: Miloš Đurđević, Fullhouse Ogilvy

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2019, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Miloš Đurđević, kreativna direktor agencije Fullhouse Ogilvy, izdvojio kao najbolje u 2019. godini.

Burger King – Whopper Detour, Banana vs Fries, Eat like Andy, AI written commercials
Zbog večite spremnosti na nekonvencionalnost i provokativnost koje su provučene kroz filter neposrednog i inteligentnog entertainmenta. Zbog umeća da troluju ušminkanu stvarnost i komentarišu globalne fenomene brže i ironičnije od svih drugih. Zato što prevazilaze granice klasičnog advertisinga i uvek pronalaze nove medijume i tehnologije da prenesu brend poruku.

Pipi – Spomenik neisklesanom telu
Zato što pokazuje da je i na ovim prostorima moguće voditi jedan lokalni brend tako beskompromisno hrabro i autentično. Zbog ogoljavanja tabua i pronalaženja relevantnog insajta koji iskreno podstiče dvosmernu komunikaciju. Zbog beskrajnog šarma i humora koji je duboko ukorenjen u psihološke modele ciljne grupe.

Vip – Mame dobro došle na svet
Zato što dokazuje da konceptualna kreativnost i zanimljiv “point of view” može jednu potencijalno kliše temu da pretvori u potpuno sveže i emotivno “štivo”.

KAKO ADVERTISING MOŽE DA PROMENI SVET?
Nisam utopista i ne verujem u to da advertising može da promeni bilo šta, osim kvartalnog ili godišnjeg revenue-a. Ipak, ka advertisingu gravitiraju neki neverovatno inteligentni, sposobni, kreativni ljudi. Njihove ideje, njihova estetika i pogled na svet, ponekad mogu da zasene i sam brend čiju priču pričaju.
Kada se desi taj „kreativni hijacking“, on predstavlja lepotu samu po sebi, sposobnu da isprovocira ili inspiriše. A inspiracija je kao Arhimedov oslonac – ako je dovoljno čvrst, pomeriće svet.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!