Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2019, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Igor Mladinović, Chief Creative Director agencije Imago Ogilvy (Hrvatska) izdvojio kao najbolje u 2019. godini.

Tampon Book
Vrlo jednostavna, a ujedno genijalna ideja. Ideja koja uzvraća udarac glupom zakonu na najbolji mogući način, nalazeći rupu u njemu. Kao i sve dobre ideje u današnjoj komunikaciji, ova ideja pomaže brandu da reši stvarni problem u društvu i postane relevantan faktor u životu potrošača.

Black Supermarket
Iako nastala 2018. godine, Black Supermarket kampanja je ove godine u Kanu nagrađena za kreativnu efikasnost. S obzirom da verujem da je jedina dobra kreativa u oglašavanju ona koja je efikasna, mislim da je ovo odličan primer. Provokativna, društveno korisna, pametna i efikasna kampanja za velikog klijenta koji je pokazao hrabrost, suprostavio se sistemu i promenio nepravedni zakon u EU.

Vip mame
Od primera iz regije, za koju inače mislim da je svake godine sve bolja i bolja, spomenuo bih kampanju Vip mame. Vrlo jednostavan, ali svež i pametan insight na rođenje deteta, u smislu rođenja nove mame. Brend je odlično odabrao nišnu uslugu kojom pokazuje kako mu je stalo do korisnika. Nepretenciozna, jednostavna i pametna kampanja.

Spomenik neisklesanom telu
Mislim da je kampanja Spomenik neisklesanom telu, koju je Imago napravio za Pipi, zaslužila biti ovde i mimo toga što ja pišem ovaj izbor. Opet jedna kampanja koja prirodno ulazi u život potrošača i prenosi vrednost brenda u stvarni svet na pametan i inovativan način. Spomenik podignut neisklesanom telu je postao stalni eksponat i turistički hit jedne od najpoznatijih hrvatskih plaža, a to je rezultat koji svaki brand može samo poželeti.

Zaključak:
Može li oglašavanje promeniti svet? Pa oglašavanje menja svet svaki dan. Nažalost, menja ga na način da ga poružnuje… od uništavanja gradova svim mogućim formatima jumbo plakata, digitalnih mega boardova, nepodnošljivo iritantnih web banera, lošeg prikrivenog oglašavanja zvanog ‘native’… Srećom, u šumi tog šunda postoje i izvrsni primeri pozitivnog menjanja sveta. Bez obzira radi li se o kampanjama koje menjaju društvo, zakone, okolinu, TV spotovima koji nas zabave i nasmeju u reklamnom bloku ili guerilla porukama koje nas podstaknu na promišljanje… Pametni radovi su ti kojima težimo i mi u Imagu i razlog su zašto smo još uvek u ovom poslu.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari