today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2017: Bojan Babić

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2017, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Bojan Babić, kreativni direktor agencije Executive Group, izdvojio kao najbolje.

Volvo, „Moments“, agencija: Forsman & Bodenfors

Kampanja jednog od najzanimljivijih brendova u poslednjih nekoliko godina. VOLVO ovde nije pomerio granice u smislu forme oglašavanja, nije doneo inovaciju, kreativnost u medijskom smislu, ali je u igru vratio „dobri, stari“ TV spot (ili video sadržaj) i dokazao da scenario i zaokružena priča nemaju alternativu, kroz kojigod medij da se plasiraju.

Connect Internet, „Ice Bucket Challenge and Harlem Shake“, agencija: TBWA\Raad

Šta se dešava kada ste poslednji čovek koji na ovom svetu dobije internet? Osim zbog duhovitosti, dajem glas za ovu kampanju zato što je to ideja koju sam i sam odavno imao, a verujem i da sam je lično prezentovao jednom od naših telekomunikacionih operatera. Konačno je realizovana… u Libanu.

Ikea, „How to Identify an Original Ikea Frakta Bag„, agencija: Acne

Odličan primer demistifikacije licemerja industrije luksuza. Luksuzna modna marka Balenciaga je kreirala fenci kožnu torbu koja košta vrtoglavih 2.145 dolara, a izgleda isto kao čuvena IKEA torba. To je bila prava prilika da IKEA bude reaktivna (takav se mora biti u savremenom oglašavanju) i napravi pravo poređenje koje je u potpunom skladu sa onim što se u advertajzing industriji zove „vrednosti brenda“.

Netflix, „Spanish lessons“, agencija: Alma

Kako organski uključiti gledaoce popularne serije (inače vrlo sklone pasivnosti) u konverzaciju i tako produžiti život serije u online svetu pokazuje Netflix-ova kampanja u kojoj junaci serije Narcos daju pratiocima časove Španskog jezika pomoću sočnih psovki koje su bile vrlo frekventne iz epizode u epizodu.

Beograd Pride, „Naš život u 4 zida“, agencija: Executive Group

Nije što je naše, ali…

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!