Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2017: Bojan Babić

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2017, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Bojan Babić, kreativni direktor agencije Executive Group, izdvojio kao najbolje.

Volvo, „Moments“, agencija: Forsman & Bodenfors

Kampanja jednog od najzanimljivijih brendova u poslednjih nekoliko godina. VOLVO ovde nije pomerio granice u smislu forme oglašavanja, nije doneo inovaciju, kreativnost u medijskom smislu, ali je u igru vratio „dobri, stari“ TV spot (ili video sadržaj) i dokazao da scenario i zaokružena priča nemaju alternativu, kroz kojigod medij da se plasiraju.

Connect Internet, „Ice Bucket Challenge and Harlem Shake“, agencija: TBWA\Raad

Šta se dešava kada ste poslednji čovek koji na ovom svetu dobije internet? Osim zbog duhovitosti, dajem glas za ovu kampanju zato što je to ideja koju sam i sam odavno imao, a verujem i da sam je lično prezentovao jednom od naših telekomunikacionih operatera. Konačno je realizovana… u Libanu.

Ikea, „How to Identify an Original Ikea Frakta Bag„, agencija: Acne

Odličan primer demistifikacije licemerja industrije luksuza. Luksuzna modna marka Balenciaga je kreirala fenci kožnu torbu koja košta vrtoglavih 2.145 dolara, a izgleda isto kao čuvena IKEA torba. To je bila prava prilika da IKEA bude reaktivna (takav se mora biti u savremenom oglašavanju) i napravi pravo poređenje koje je u potpunom skladu sa onim što se u advertajzing industriji zove „vrednosti brenda“.

Netflix, „Spanish lessons“, agencija: Alma

Kako organski uključiti gledaoce popularne serije (inače vrlo sklone pasivnosti) u konverzaciju i tako produžiti život serije u online svetu pokazuje Netflix-ova kampanja u kojoj junaci serije Narcos daju pratiocima časove Španskog jezika pomoću sočnih psovki koje su bile vrlo frekventne iz epizode u epizodu.

Beograd Pride, „Naš život u 4 zida“, agencija: Executive Group

Nije što je naše, ali…

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!