today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Televizije uzimaju najveći kolač, a Internet oglašavanje dostiglo 4,7 odsto

Prema poslednjim podacima agencije AGB Nilsen, mediji u Srbiji su u 2011. od oglašavanja zaradili ukupno 172 miliona evra, što je za 1,7 odsto manje nego u 2010. kada je ta cifra iznosila 175 miliona.
Godinu dana ranije, mediji u Srbiji su od oglašavanja zaradili za 8,7 odsto više novca nego u 2009. Najveći udeo u novcu od oglašavanja, što predstavlja više od 55 odsto, imale su televizije, koje su zaradile ukupno 95 miliona evra (za tri miliona manje u odnosu na prethodnu godinu).
Udeo oglasa na internetu i ove godine je uvećan, a u 2011. je iznosio 4,7 odsto. Sem interneta, prošle godine porast udela u ukupno ostvarenom marketinškom kolaču zabeležio je i radio, koji umesto četiri odsto u 2010. prošle godine beleži rast na 5,2 odsto. Što se tiče štampe i spoljnog oglašavanja, raspodela prihoda od marketinga u 2011. uglavnom je ostala nepromenjena u odnosu na prethodne godine.
Kako pokazuju podaci AGB Nilsena, više od 23 odsto novca otišlo je za oglašavanje u štampi, dok spoljno oglašavanje, na bilbordima i drugim javnim mestima drži udeo od 11,3 procenta.

Izvor: Economy.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!