Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Televizija se gleda na sve više ekrana

Nova studija kompanije Ericsson pokazuje da se navike korisnika prilikom gledanja televizije sve više menjaju. Čak 72% ispitanika istaklo je da barem jednom nedeljno gleda video sadržaj na mobilnim uređajima, a čak 42% to čini van svog doma. Isto tako, 75% koristi mobilne uređaje tokom gledanja televizije.
Takođe, jedan od novih trendova je gledanje istog video sadržaja po segmentima na različitim uređajima i na više lokacija. Ovaj trend je uglavnom prisutan kod mlađe populacije, ali je zabeleženo da 41% osoba starosti od 65 do 69 godina, koje su učestvovale u istraživanju, koristi više puta nedeljno opciju videa na zahtev (on-demand), kao i mogućnost snimanja programa i ponovnog pregledanja.
Više od polovine ispitanika izjavilo je da su kompjuter i internet sastavni deo tokom gledanja televizije i video sadržaja, koje koriste, kako bi sami odredili šta, na koji način i kada gledaju. Njih 49% koristi mobilne aplikacije ili pretražuje internet kako bi saznalo više o programu koji trenutno gledaju na televiziji, a svaki treći diskutuje o sadržaju programa na društvenim mrežama tokom samog gledanja.
Anders Erlandson, istraživač u Ericsson CunsumerLab-u, istakao je: „Prethodnih godina bio je primetan rast videa na zahtev, dok novi izveštaj pokazuje njegovu stagnaciju. Ipak, video on-demand se kao trend pojavljuje kod populacije od 55 do 59 godina, koja ovu mogućnost koristi više puta nedeljno. Mislimo da klasično „linearno“ gledanje televizije još nije stvar prošlosti i u ovom segmentu nije zabeleženo dalje opadanje“.
Prema TV studiji, televizor je i dalje dominantan uređaj za gledanje video sadržaja. Slede ga PC i laptop, dok četvrto mesto dele pametni telefoni i tablet računari.
Ericsson CosumerLab sproveo je ovo istraživanje širom planetem, u koje je bilo uključeno 15.000 ispitanika.

Izvor: B92

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!