Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Televizija je dinamično okruženje u kome nema opuštanja

PR menadžerka Prve srpske televizije Slađana Paunović specijalno za Marketing mrežu govori o televiziji kao dinamičnom okruženju u kojem nema opuštanja, smatra da je kopiranje od strane konkurencije postalo primetno kroz programski sadržaj, satnice i načine najavljivanja programa, ali i dodaje da je za uspeh jedne televizije veoma bitan profesionalan kadar, zalaganje zaposlenih, kao i vera u ideju i viziju.

Pre nešto više od dve nedelje, medijska korporacija Antena Group, u čijem vlasništvu se nalazi i Prva srpska televizija, proslavila je dve godine uspešnog poslovanja u Srbiji. Šta je obeležilo poslovanje Prve TV u protekle dve godine? Da li je bilo i uspona i padova?
Svakako je činjenica da je Prva srpska televizija ta koja je obeležila medijsku scenu Srbije u proteklom periodu. Svojom novom programskom postavom i, pre svega, kreativnom i drugačijom marketinškom kampanjom uspeli smo da skrenemo pažnju javnosti i postanemo tema broj jedan, ne samo u medijskim i poslovnim krugovima već i u domovima naših gledalaca. Pokazali smo kako se u jednom izazovnom i konkuretnom okruženju, može ostvariti kvalitet sa mnogo manjim ulaganjima u odnosu na druge televizije, postavili smo standard na svim poljima, produkcijskim, sadržajnim, komunikacionim i tehničkim i doneli programsko osveženje. Svojim gledaocima želeli smo da ponudima samo najbolje i oni su to prepoznali i vrednovali. Tako smo postali televizija sa najdinamičnijim rastom, i to za neverovatno kratko vreme. Sve to naravno imponuje, ali iza svega toga stoji izuzetno zalaganje naših zaposlenih koji su verovali u jednu ideju i viziju. Naravno, kod nas nema predaha jer jednom kada budete prepoznati kao neko ko diktira trendove na tržištu morate i da nastavite sa inovacijama kako bi opravdali to poverenje.

Kada se u javnost prezentuju istraživanja o gledanosti, sve televizije objavljuje podatke koje idu u korist njihovog vlastitog medija. Koliko su ta istraživanja objektivna i kako komentarišete to što pri prezentovanju istraživanja na konkurentskim televizijama ne izgovaraju puno ime vaše televizije već skraćenicu PST?
Takve opaske ne mogu da smetaju jer vam one automatski signaliziraju brojne slabosti i paranoju konkurencije. Kada verujete u sebe i imate zdrav odnos prema izazovima onda na pravi način prisutpate i prihvatate promene. Veoma je primetno i koliko se kopira ne samo naš programski sadržaj, satnica već i način na koji najavljujemo svoj program, video spotovi, trejleri. Mada, kada pogledate i to je značajno merilo našeg uspeha, znamo da smo pod monitoringom naše konkurencije 24 sata i imponuje kada čujete da mnoge stvari sada ravnaju po nama. Što se tiče istraživanja, slažem se da ona često mogu da se prezentuju onako kako nekome odgovara. Kada ste već prinuđeni da svakodnevno ubeđujete publiku da ste najgledaniji, tu nešto zaista nije u redu. Postavlja se pitanje koga morate više da ubeđujete, sebe ili njih i zašto to zapravo radite. Ipak, neke činjenice ne možete da prenebregnete. Prema klijentima svi idemo sa istim rezultatima i tu nema obmane.

U kojoj meri gledaoci utiču na kreiranje programa koji nudite? Koliko su bitni komentari sa sajta televizije, foruma? Na koje načine dobijate povratnu reakciju od publike?
Samim tim što utiču na gledanost, podrazumeva da se sve kroji prema ukusu naše publike. Često smo uvodili i neke nove sadržaje sa kojima se naša publika nije ranije susretala, poput turskih serija sa jednom dobrom procenom da će to imati uspeha na našem tržištu. Bili smo u pravu. Insistiramo uvek na kvalitetu, ne samo produkcijskom, već i tehničkom i koncepcijskom i to je bila naša dobitna kombinacija. Gledaoci nas zbog toga vole i gledaju, dopada im se raznovrsnost, drugačiji pristup programu i kvalitet. Njihove sugestije su nam jako važne, dobijamo svakodnevno veliki broj poziva, imaju mogućnost da svoje mišljenje razmene sa nama kako putem društvenih mreža na kojima Prva ima svoju zvaničnu stranicu tako i putem našeg sajta. Poslednji primer je i veliko glasanje za novu seriju Prve u okviru kojeg su gledaoci imali svoju poslednju reč. Interakcija sa publikom je važna i to kad nas nije samo na rečima.

Antena Group još od 1995. godine ulaže u digitalne medije i Internet. Koliko je rad televizije povezan sa društvenim mrežema, da li se pridaje adekvatna pažnja online komunikacijama?
Osim naše zvanične stranice na društvenim mrežama, urednici i voditelji naših popularnih emisija takođe imaju veoma aktivnu komunikaciju sa korisnicima odnosno fanovima. Navešću samo jedan primer emisije Galileo na čijoj stranici gledaoci svakodnevno pišu i šalju predloge, komentare i sugestije. Čak se i prema najzanimljiivim idejama snimaju prilozi. I Facebook i Twitter su postali deo naše svakodnevnice, možda po malo preterano, ali izgleda da se u tom virtuelnom skupu sve dešava i sve saznaje. Naša TV lica, takođe, veoma su aktivna na društvenim mrežama, a uticaj ovog fenomena, njegove kako pozitivne, tako i negativne strane često su tema naših mnogih emisija. Pored toga, Prva ima brojne i velike planove kada je u pitanju online komunikacija, jedan od prvih koraka je i softverski paket Prva Droid za mobilne telefone ali se na tome nećemo zaustaviti. Kao dinamična i mlada televizija svakako idemo u korak sa novim tehnologijama i na tome sve vreme radimo.

Da li je teško biti dosledan u kreiranju kvalitetnog programa u periodu teške ekonomske situacije i u kojoj meri na to utiču smanjeni budžeti za oglašavanje?
U uslovima opšte ekonomske krize zaista nije lako održavati nivo poslovanja, ali nije i nemoguće. Naš koncept, koji se od samog početka bazira na kvalitetu, zaista nema alternativu i toga ćemo se pridržavati ma koliko to teško bilo. To je nešto po čemu smo prepoznatljivi i što je osvojilo naše gledaoce. Kvalitet je dakle imperativ za Prvu.

Koji su to standardi u radu koji su sinonim za TV Prvu?
Prva srpska televizija ima odličan tim ljudi koji su posvećeni svom poslu, izuzetni su profesionalci, a entuzijazam i pozitivan stav prema izazovima su zapravo i omogućili da postavimo televiziju na prvo mesto. Vodimo se isključivo kvalitetom i svetskim trendovima i možda je naša prednost u tome što zapravo uvek težimo ka višem i boljem. Za nas je ovo trka na duge staze i zato promišljeno i mudro pravimo korake. U jednom dinamičnom okruženju kakvo je medijsko zapravo nema opuštanja, ovo je izuzetno zanimljivo polje u kojem se stalno nešto menja i inovira i u kojoj kreativnost ne poznaje granice.

Autor: Mirjana Marić

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!