Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Telekom Media & Communications Awards za McCann Zagreb!

REGION – Od preko 120 prijavljenih radova, kampanja agencije McCann Zagreb za MAXobitelj našla se na short-listi među 22 kampanje i osvojila Telekom Media & Communications nagradu u kategoriji Best Communications Strategy, saopštila je ova agencija.
Međunarodni žiri od 12 članova ocenio je da je komunikacijska strategija kampanje uspešno pridonela HT-ovom zadržavanju vodeće pozicije na cenovno osetljivom tržištu i to u situaciji kada je dvostruko brendiranje fiksnih i mobilnih usluga rezultiralo nejasnim prepoznavanjem brenda. Konvergencija brenda logično je strateško rešenje Hrvatskog Telekoma koje je uvedeno zajedno s jedinstvenim proizvodom MAXobitelj. McCann Zagreb je razvio platformu u skladu sa pozicioniranjem HT-a kao vodeće telekomunikacijske kompanije na tržištu koja naglašava da je emocionalna vrednost za korisnika veća od uloženog novca. Konvergencija ponude pretočena je u priču o okupljanju porodice.
Poruka koju kampanja prenosi krajnjem korisniku daje do znanja da uz usluge HT-a porodice mogu biti zajedno iako su iz nekog razloga razdvojene, pa im time direktno omogućuje kvalitetniji život kroz neograničenu komunikaciju i zabavu.
Bajka koju otac priča kćerki u televizijskoj reklami proširena je i pretočena u online medij u obliku animirane interaktivne priče koja svakoga dana, odbrojavajući do praznika, otkriva jednu epizodu. Korisnicima je omogućeno da učestvuju u izradi animiranih scena u prvoj fazi (pre početka priče), a u drugoj fazi svoj doživljaj su mogli personalizovati imenujući likove iz bajke i tako svojoj deci pružiti lične personalizovane bajke.

Kampanju kreativno potpisuju Daniel Vuković, Hrvoje Škurla i Ivan Čadež, produkciju Centralna jedinica, a režiju Jovan Todorović.

Izvor i foto: Poslovni.hr

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!