Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Telekom Media & Communications Awards za McCann Zagreb!

REGION – Od preko 120 prijavljenih radova, kampanja agencije McCann Zagreb za MAXobitelj našla se na short-listi među 22 kampanje i osvojila Telekom Media & Communications nagradu u kategoriji Best Communications Strategy, saopštila je ova agencija.
Međunarodni žiri od 12 članova ocenio je da je komunikacijska strategija kampanje uspešno pridonela HT-ovom zadržavanju vodeće pozicije na cenovno osetljivom tržištu i to u situaciji kada je dvostruko brendiranje fiksnih i mobilnih usluga rezultiralo nejasnim prepoznavanjem brenda. Konvergencija brenda logično je strateško rešenje Hrvatskog Telekoma koje je uvedeno zajedno s jedinstvenim proizvodom MAXobitelj. McCann Zagreb je razvio platformu u skladu sa pozicioniranjem HT-a kao vodeće telekomunikacijske kompanije na tržištu koja naglašava da je emocionalna vrednost za korisnika veća od uloženog novca. Konvergencija ponude pretočena je u priču o okupljanju porodice.
Poruka koju kampanja prenosi krajnjem korisniku daje do znanja da uz usluge HT-a porodice mogu biti zajedno iako su iz nekog razloga razdvojene, pa im time direktno omogućuje kvalitetniji život kroz neograničenu komunikaciju i zabavu.
Bajka koju otac priča kćerki u televizijskoj reklami proširena je i pretočena u online medij u obliku animirane interaktivne priče koja svakoga dana, odbrojavajući do praznika, otkriva jednu epizodu. Korisnicima je omogućeno da učestvuju u izradi animiranih scena u prvoj fazi (pre početka priče), a u drugoj fazi svoj doživljaj su mogli personalizovati imenujući likove iz bajke i tako svojoj deci pružiti lične personalizovane bajke.

Kampanju kreativno potpisuju Daniel Vuković, Hrvoje Škurla i Ivan Čadež, produkciju Centralna jedinica, a režiju Jovan Todorović.

Izvor i foto: Poslovni.hr

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!