REGION – Nakon uspešne 2018. godine nastavlja se poslovna saradnja između TELE2 Hrvatska i agencije iProspect, specijalizovane za digitalni marketing i članice marketinške grupacije Dentsu Aegis Network.
Saradnja je započeta početkom 2018., i to u segmentu strateškog medijskog zakupa u digitalnim kanalima. Za godinu dana, koliko traje saradnja, odrađeni su brojni projekti poput kampanje BEZBROJ DA!, koja je bila finalista ovogodišnje nagrade Effie te kampanje Spoilers i Search koji su bili finalisti nagrade Mixx za najbolju search kampanju i najbolji brendirani sadržaj. Najveći iskorak napravljen je u automatizaciji zakupa medija uz pomoć podataka te je povećan broj dolazaka na webshop i kvalitet poseta.
U narednom periodu dodatan fokus biće stavljen na daljnje poboljšanje digitalnog marketinga kroz automatizaciju i obogaćivanje kvalitetnijim podacima, usklađeno s GDPR-om.
“Pravo je zadovoljstvo sarađivati s Tele2 timom – uvek su spremni na inovaciju i traženje boljih načina za rešavanje izazova u marketinškoj komunikaciji. Uz sve to, neguju uistinu partnerski odnos te sarađujemo kao jedan tim”, izjavio je Vjeko Srednoselec, poslovni direktor Dentsu Aegis Networka, odgovoran za poslovanje digitalne agencije iProspect.
Izvor: HURA