Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Tehnologija je najveći izazov struke!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.

„Najveći izazov je uskladiti globalne trendove i tehnologije sa potrebama lokalnog tržišta. Strateški važne pravce potrebno je podrediti očekivanjima krajnjih korisnika u Srbiji tako da idu u korak sa globalnim potrebama, a da budu dovoljno prihvatljivi i pitki krajnjem korisniku. Tehnologija je najveći izazov struke. Potrebno je ispatiti sve nove mogućnosti, a opet biti dovoljno prijemčiv i tradicionalan.“ Mirela Mićić, Marketing and PR Manager, Mercedes-Benz

 

 

Svetlana Sukovic - LUKOIL Serbia„U složenim društveno-ekonomskim uslovima neophodno je očuvati odnos poverenja između celokupne javnosti i međunarodnih korporacija – investitora.“ Svetlana Šuković, menadžer za odnose s javnošću, LUKOIL Srbija

 

 

 

 

 

Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.

Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!