Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Tech Frustrations

SVET – Kompanija Nestlé lansirala je novu kampanja pod nazivom „Tech Frustrations“, a koja ima za cilj da podstakne potrošače da „odmore od beskorisne tehnike“.

Reklama lansirana u okviru kampanje nas vraća u srednji vek, gde vidimo devojku koju ne puštaju u zamak, jer je zaboravila šifru za ulazak i ne može da je se seti. Kampanja se oslanja na, po mišljenju mnogih potrošača, „beskorisna“ pitanja tehnike u slučajevima kada zaborave svoju šifru kao što su: „Kako je glasilo srednje ime vašeg prvog ljubimca?“ ili „Koja je vaša omiljena vrsta kamena?“.

„U KitKat-u se zalažemo za pauze više od 85 godina, a naša nova kampanja nije izuzetak. U današnjem brzom svetu, svi se suočavamo sa stalnim zahtevima da radimo više, zbog čega je pauza važnija nego ikada. Kroz ovu kampanju želimo da podstaknemo ljude da se odmaknu od svojih tehnoloških frustracija, naprave pauzu da razmisle i resetuju se i zatim vrate sa svežom perspektivom“, rekla je Stephanie Scales, Senior brend menadžerka za KitKat.

Kampanja će uključivati kratke i duže spotove, kao i kampanju na društvenim mrežama i trajaće do kraja novembra.

Više informacija pročitajte ovde.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!