SVET – Marketinški i PR stručnjaci najčešće dozvoljavaju da im se lični i profesionalni život na društvenim mrežama preklapa, pokazuju najnovija istraživanja. Studija, koju je sprovelo društvo Igniyte, pokazala je da veliki procenat marketingaša (41%) prihvata svoje kolege i poslovne partnere za prijatelje na Fejsbuku.
Komunikacijski i marketing stručnjaci u najvećem broju slučajeva koriste privatne profile na društvenim mrežama za posao, a skoro svaki treći priznaje da koristi lični profil da bi proverio buduće mlade kolege pre dolaska na intervju.
Zanimljiv je podatak da je, u Velikoj Britaniji, svaki šesti ispitanik rekao da proveri i sredi svoj profil na društvenim mrežama pre nego što aplicira za neki posao. Takođe, kolege iz sektora marketinga i komunikacija uvek su spremni da promovišu svoj posao i kompaniju u kojoj rade preko svojih ličnih profila, a u 58% slučajeva prate smernice za ponašanje na mrežama koje je propisala kompanija u kojoj rade.
Više informacija o istraživanju pronađite OVDE.